"Apnicis
stāvēt rindās pie ārsta vai tehniskajā apskatē? Apnicis zvanīt
uz slimnīcu, lai pierakstītos uz vizīti? Mēs to saprotam un mēs
to mainīsim!" ar tādu saukli sevi piesaka IT uzņēmums, viens
no Valmieras biznesa inkubatora startupiem "Qticket".
"Qticket"
risinājums piedāvā iespēju sev ērtā
laikā attālināti iestāties rindā, izņemot kārtas numuriņu
aplikācijā, kā arī pierakstīties uz vizīti bez zvaniem.
Ar "Qticket" aplikācijas palīdzību tās lietotāji var gan atrast sev
interesējošā uzņēmuma tuvākās filiāles, gan iestāties rindā vai pierakstīties uz vizīti attālināti, attālināti atcelt
vai pārcelt vizītes laiku, saņemt informāciju par sniegtajiem
pakalpojumiem un speciālistiem, reālajā laikā redzēt filiāles
rindas virzību un paredzamo gaidīšanas laiku rindā, kā arī
ieteicamos apmeklējuma laikus, lai izvairītos no garām rindām.
Šobrīd
aplikācija darbojas "E. Gulbja laboratorijās" (pašlaik
aplikācija aktīva 35 filiālēs), kur iespējams iestāties rindā attālināti, no nākamās
nedēļas būs iespēja pieteikties arī uz vizīti konkrētā laikā. Tāpat "Qticket"
pakalpojumi ir ieviešanas procesā arī Pilsonības un Migrācijas
lietu pārvaldē (PMLP), kur ar "Qticket" starpniecību
ir iespēja pierakstīties uz vizīti attālināti.
Tāpat norisinās darbs pie "Qticket"
risinājumu ieviešanas dažādu sektoru uzņēmumos - medicīnas, finanšu un citos, ko veicinājusi nepieciešamība kontrolēt
cilvēku plūsmu Covid
-19
ierobežojumu dēļ. Šāda veida risinājums ļauj kontrolēt
cilvēku uzturēšanās ilgumu noteiktā vietā un sekmē cilvēku
plūsmas kontroli, kas ļauj izvairīties no ilgstošas uzturēšanās
cilvēku pilnās telpās, kā arī veicinās uzņēmumu resursu
efektivitāti.
"Qticket" ir integrējama uzņēmuma sistēmās un
mājaslapās, tādējādi sniedzot iespēju resursus izmantot
efektīvāk, uzlabot un attīstīt klientu servisu, kā arī
modernizēt un atvieglot darba procesus bez papildu ieguldījumiem
esošajās uzņēmuma sistēmās vai iekārtās, skaidro uzņēmumā.