Viegls, bezbailīgs un tagad arī nedaudz atsvaidzināts ar modernāku bižutēriju – tāds ir uzlabotais Subaru Forester

Jau ieraušoties pie Subaru Forester stūres, ir skaidrs, ka šī auto dabā nav baidīties no sniega, dubļiem un citiem izaicinošiem braukšanas apstākļiem, kam lielākā daļa kompakto SUV modeļu met līkumu. Vēl vairāk – Subaru Forester redzesloks ir daudz plašāks pat par tiem, kas apkrāvušies ar dārgām pilnpiedziņām un pazeminātiem pārnesumiem un sauc sevi par tīrasiņu dubļu karaļiem. Īsās pārkares, viegla pašmasa un teju rekordliels 22 centimetru klīrenss paplašina Forester izmantošanas iespējas. Subaru Forester nav baltrocītis, un tas izsaka daudz. Vienīgais, kas varētu atbaidīt, ir visai augstā bāzes modeļa cena, proti, sākot no 24,2 tūkst. eiro. Nopakojot auto pēc savas gaumes un patikšanas un vēl piesviežot klāt divu litru dīzeli, jau būs jārēķinās vismaz ar 30 tūkst. eiro. Tomēr, rafinētāk paanalizējot visus labumus, ko var iegūt, slēdzot draudzību ar Forester, daudzi būs spiesti atzīt, ka tas piedāvā diezgan unikālu kombināciju. Arī pret pasažieriem japāņu krosovera salons būs gana viesmīlīgs. Diviem brangas miesasbūves večiem otrā sēdekļu rindā vietas būs gana arī tad, ja pirmās rindas krēslos omulīgi būs iekārtojušies tikpat apaļīgi kolēģi.

Visu Subaru Forester apskatu lasiet 12. augusta laikrakstā Dienas Bizness.