Francijas futbola čempionāta grands
Parīzes «Saint-Germain» pusstundas laikā ir pārdevis visus 1000
T-kreklus ar Parīzes Dievmātes katedrāles simboliku.
PSG svētdien Francijas čempionāta mačā uz saviem krekliem sponsora
logo bija aizvietojuši ar Dievmātes katedrāles attēlu, un spēlētāju
uzvārdu vietu rotāja uzraksts «Notre-Dame». Pārdotie krekli bija kopijas
no oriģināliem, kuri tika izmantoti svētdienas spēlē pret «Monaco».
«500 pārdevām internetā, vēl 250 kluba suvenīru veikalā, bet
atlikušos 250 Elizejas lauku rajonā,» šādi par pārdotajiem krekliem
sociālajā vietnē «Twiter» ziņo PSG komanda.
Katrs no krekliem maksāja 100 eiro, bet futbola klubs atteicās sniegt
sīkākas detaļas par to, cik liela naudas summa tika noziedota
labdarības organizācijām, kuras sadarbojas ar glābšanas dienestiem.
Kā ziņots, Parīzes Dievmātes katedrālē pagājušās pirmdienas vakarā
izcēlās ugunsgrēks, kas nodarījis plašus postījumus pasaulslavenajam
dievnamam. Ugunsdzēsējiem izdevies izglābt 850 gadus senās būves akmens
pamatstruktūru, taču liesmas iznīcinājušas jumtu un citas katedrāles
būvdetaļas, tostarp sabruka katedrāles torņa 93 metrus augstā smaile.