Gada sākumā Somijā notika lielākā tūrisma izstāde Matka, kurā piedalījās arī Latvija. Šis esot pirmais gads, kad pēc pārtraukuma no valsts budžeta līdzekļiem varētu reklamēt arī Latviju kā tūrisma ceļojumu galamērķi, raksta Neatkarīgā.
«Šonedēļ 18. starptautiskajā tūrisma izstādē – gadatirgū Balttour būs apskatāms Latvijas stends. Salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, Latvijai būs atvēlēta vesela halle,» atklāj Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) direktors Armands Slokenbergs.
Kopējais TAVA šā gada budžets ir 900 tūkst. Ls, no kuriem 100 līdz 150 tūkst. Ls paredzēti Latvijas reklamēšanai ārzemju pasākumos. «Pagājušā gada nogalē uz trim gadiem parakstījām līgumu ar ERAF par 1,5 milj. eiro liela finansējuma piesaisti dažādām mārketinga aktivitātēm. Tas nozīmē, ka TAVA budžets ir palielinājies par apmēram 40% un mums būs plašas reklāmas un mārketinga kampaņas Vācijā un Krievijā,» informē A. Slokenbergs.
Salīdzinājumam Rīgas dome zīmola Live Rīga popularizēšanai ir atvēlējusi pusotru miljonu latu. Rīgas Tūrisma attīstības biroja direktors Gastons Neimanis Neatkarīgai pastāstīja, ka šī summa ir paredzēta ne tikai reklāmām, bet arī interneta mājaslapas un biroja darba uzturēšanai.
