Citas ziņas
2011. gada 5. janvāris 15:37
Pagājušajā gadā uz Liepājas domes «karsto tālruni» saņemti 398 zvani, kas ir par 66 vairāk nekā 2009.gadā.
Tāpat kā iepriekšējos gados, iedzīvotāju visvairāk apspriestais temats bijis pilsētas teritoriju sakopšana, ielu tīrīšana un tehniskais stāvoklis, remontdarbi, kā arī apgaismojums. Savukārt palielinājies sūdzību skaits par sabiedrisko transportu, ja 2009.gadā saņemti 9 zvani, tad pērn – 21 zvans.
Toties mazinājies to zvanītāju skaits, kuri pieprasa pašvaldībai pieslēgt vai atslēgt apkuri. Tas liecinot, ka iedzīvotāji kļuvuši labāk informēti par to, ka par mājas pievienošanu apkurei var lemt paši, vienojoties ar nama apsaimniekotāju.
Tālruņa līnija izveidota 1998.gadā un to jau izmantojuši vairāk nekā 5 tūkst. liepājnieku.
Populārākie
- Kas notiek ar Latvijā radītajiem stikla atkritumiem?
- Investējot 30 miljonus eiro, sākas Centrus kvartāla otrās kārtas būvniecība
- Ķīnas ekonomika bremzējas, ASV noslēdzies valdības darbības pārtraukums
- Latvijā svin valsts proklamēšanas 107. gadadienu
- Civinity Mājas jaunā vadītāja veicinās komunikāciju un iedzīvotāju aktīvāku iesaisti
