Ikviena nacionāla īpatnība, gudri pasniegta, var kļūt arī par labu zīmolu uzņēmumam, pilsētai vai visai valstij.
Viens no iemesliem, kāpēc tiek pamanīta kāda prece vai pakalpojums – tā atšķiras no citām līdzīgām. Nacionālais ir tas, kas raksturīgs tikai Latvijas piedāvājumam. Līdz ar to nacionālās īpatnības – garšā, smaržās, noformējumā vai citā ziņā – var būt atzīstams zīmols, norāda DB aptaujātie eksperti.
Vai Latvija apzinās savu nacionālo īpatnību vērtību un spēj tās piedāvāt pasaulei kā zīmolu? Vai mākam šo zīmolu pārdot? Vasaras saulgrieži šobrīd Latvijā ir arī īsts mārketinga pasākums. To apliecina plašais svētku sarīkojumu piedāvājums, tirgotāju akcijas, speciāli noformējumi, amatnieku rosība. Taču latviešu tradīciju pūrā ir vēl daudz pasaulei pievilcīgu lietu.
Kā šo «nacionālo kārti» labāk izspēlēt ārvalstu tirgos, lasiet 22. jūnija laikrakstā Dienas Bizness.
Populārākie
- Aldara bezalkoholiskā alus realizācija pērn augusi par 21,4%
- Beidzas parakstīšanās Invego obligācijām ar 11 % gada likmi
- Sāpīgais kvotu jautājums dzen izmisumā pacientus un veselības iestādes
- Liepājas ostā par 23,09 miljoniem eiro plānots pārbūvēt piestātni
- Everaus Kinnisvara uzsāk obligāciju publisko piedāvājumu