Saskaņā ar Latvijas Mīlētāko zīmolu topu mīlētākais zīmols Latvijā ir Google.
Otrajā vietā ierindojies zīmols Nokia, bet trešajā - Inbox. Tāpat pirmajā mīlētāko zīmolu topa desmitniekā ir arī Visa karte, Swedbank, Maxima, Rimi, Draugiem.lv, Latvijas Mobilais telefons un Depo.
Tāpat kā iepriekš, Mīlētāko zīmolu topa augšgalu ieņem lielie zīmoli, kam ir plaša patērētāju auditorija un bieža saskare ar šo auditoriju, komentē DDB Consulting stratēģiskais direktors Reins Grants.
Šīgada topa rezultāti liecina, ka par mīlētāko zīmolu var kļūt arī ar neatlaidību. Piemēram, topa jaunpienācējs Depo uz vietu topa desmitniekā ir mērķtiecīgi un stabili kāpis trīs gadu garumā. «Depo krīzes laikā nav klusējis, bet pacietīgi veidojis veikala tēlu, kas līdzinās lielajiem tirdzniecības centriem,» pauž DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.
Tops atspoguļo to, ka bankas ir atguvušās no krīzes laikā piedzīvotā krituma, uzskata DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Pēteris Ķīsis. Viņš arī norāda uz vienu no pārsteigumiem – zīmola Kārums izkrišana no Mīlētāko zīmolu top 50. Vēl 2006. gadā tas ieņēma 8. vietu topā.
Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau sesto reizi, un to veido reklāmas aģentūra DDB Latvija sadarbībā ar biznesa žurnālu Kapitāls un tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūru TNS Latvia. Šogad pētījuma ietvaros aplūkoti 622 Latvijā sastopami zīmoli, kas vērtēti četrās tēla kategorijās - unikalitāte, kvalitāte, izdevīgums un asociēšana.
2009. gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija: Nokia, Google, Inbox, Draugiem.lv, Laima, TV3, Swedbank, Maxima, LMT un Rūjienas Saldējums.