Lai pievērstu valsts amatpersonu uzmanību valsts galvenās nozīmes ceļa A11 katastrofālajam stāvoklim, Rucavas iedzīvotāji 12.martā 10.00 rīkos protesta akciju.

Tieši pie Lietuvas robežas tiks rīkota simboliska bedru aizlāpīšanas talka, db.lv apstiprināja Rucavas novada domē. Protesta akcijā, kas nodēvēta par talku, iedzīvotāji tiks aicināti ar lāpstu palīdzību lāpīt bedres.

Līdz šim protesta akcijai pieteikušies vairāk nekā 50 iedzīvotāji, kurus uztrauc sliktais ceļa stāvoklis.

Db.lv rakstīja, ka ceļš, kas ved no Lietuvas robežas uz Liepāju un tālāk uz Rīgu, ar katru gadu sabrūk arvien vairāk. Jau vairāk nekā 15 gadu pavasaros situācija ir kritiska. Pērn martā rucavnieki rīkoja piketu, taču pāris dienu pēc tam, vizītes laikā Liepājā, satiksmes ministrs Aivis Ronis atzina, ka valdības prioritāte ir Latgales reģiona attīstība un tāpēc nav cerību, ka tiks sakārtots autoceļš Nīca – Lietuvas robeža.

Iepriekšējos gados kā arguments, kādēļ netiek plānota rekonstrukcija, tika norādīts, ka autoceļā A11 ir pārāk mazs noslogojums. Savukārt Lietuvas pusē šis ceļš ir atzīts kā TEN-T koridors un tam piesaistīti ievērojami līdzekļi, izbūvējot jaunus pievedceļus Klaipēdas ostai, pieslēgumu Kauņas ātrgaitas šosejai, viaduktu un pārvadu sistēmu posmā starp Klaipēdu un Palangu. Sakārtotais ceļš beidzas tieši uz valsts robežas, un Latvijas pusē iebraucējus sagaida dziļas bedres asām malām, nav ceļa līniju, stabiņu un citu pazīmju, ka šis būtu valsts galvenās nozīmes ceļš. Liepājā Klaipēdas šoseja pieslēdzas tranzītielai jeb dienvidu pieslēgumam Liepājas ostai, kas paredzēts intensīvai kravu plūsmai no Lietuvas. Ceļa dramatiskais stāvoklis nopietni traucē arī tūrisma biznesam, uzsver Liepājas un Ventspils tūrisma speciālisti, kas savu piedāvājumu orientējuši tieši uz Lietuvas tūristiem.