
Nevar runāt par airBaltic salīdzināšanu ar Parex banku, jo šobrīd ir pavisam cita operatīva situācija. Šobrīd tiek runāts vairāk par airBaltic veiksmīgu tālāku attīstību, norādīja Ģirts Rungainis LNT raidījumā 900 sekundes.
«Ir pāragri teikt, cik liels būs darba apjoms sakarā ar airBaltic. Situācija ar lidsabiedrību attīstīsies tuvāko mēnešu laikā, bet jau tagad skaidrs ir tas, ka airBaltic būs nepieciešams palielināt kapitālu. Kā tas notiks – vai ar valsts vai citu investīciju palīdzību, tas būs ziņu temats tuvākos trīs mēnešus vai līdz gada beigām neskaitāmas reizes.»
«Skaidrs ir tas, ka šī kompānija attīstās un arī nākotnē kaļ agresīvas attīstības plānus, un tas Rīgai kā potenciālai aerometropolei ir ļoti būtiski. Attīstoties Rīgas lidosta var pārsniegt Stokholmas un Kopenhāgenas lidostu apgrozījumu,» viņš piebilda.
Ģ. Rungainis uzskata, ka laiks rādīs, vai valstij airBaltic būtu jāpārdod – pagaidām tas vēl nav zināms.
Ja raugās vēsturiski, tad aviācija atšķirībā no, piemēram, prāmju satiksmes, ir joma, kurā Latvija ir bijusi priekšā citām Baltijas valstīm, norāda Ģ. Rungainis.