Olimpiskā centra Ventspils viesnīca ieguvusi pakalpojumu kvalitātes sistēmas Q-Latvia kvalitātes zīmi.

Lēmumu par tās piešķiršanu pieņēmusi komisija, kuras sastāvā ir pārstāvji no Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA), Ekonomikas ministrijas, kā arī profesionālajām un reģionālajām tūrisma nozares asociācijām.

Lai saņemtu šo apliecinājumu, pretendentam kvalitātes zīmes saņemšanai saskaņā ar TAVA noteikto kārtību jāizpilda šādas prasības: jāsagatavo esošās situācijas raksturojumu kvalitātes nodrošināšanas jomā; jāveic pakalpojumu ķēdes analīze, klientu apmierinātības un darbinieku aptauja; jānodrošina viesu sūdzību vadība, kā arī jāsagatavo rīcības plāns kvalitātes pilnveidošanai. Pakalpojumu kvalitātes novērtējumu un atbilstību standartam veic TAVA nozīmēts anonīms kontrolieris (Slepenais klients).

Q-Latvia kvalitātes zīmju piešķiršanas procesu koordinē SIA Viesnīcu un restorānu centrs, tās direktors Edvīns Buka vairākkārt ir apmeties Olimpiskā centra Ventspils viesnīcā un atzīst, ka pēdējā gada laikā viesnīcas līmenis ir būtiski audzis. Nopietns darbs ir veikts ne tikai viesnīcas labiekārtošanā, bet arī apkalpojošā personāla kvalifikācijas celšanā. Latvijā viesnīcu klasifikācija šobrīd pāriet no Latvijas viesnīcu standarta uz vienoto Hotelstars Union klasifikāciju, un arī Olimpiskā centra Ventspils viesnīca tuvākajā laikā saņems trīs zvaigznes jaunajā sistēmā.