Lai nepazustu starp daudzajiem konkurentiem, uzņēmēji izmanto visdažādākās metodes – gan pielietojot sen zināmus un pārbaudītus mārketinga paņēmienus, gan savam uzņēmumam izvēloties tādus nosaukumus, kas vēl ilgi paliek atmiņā.
Kā liecina Lursoft apkopotie dati, šogad Komercreģistrā reģistrēti 12 604 jauni komersanti un to filiāles, kas ir par 3 514 vairāk nekā pērn kopumā.
Starp tiem ir SIA Drīkstmaizīte, Nekas īpašs, Nekas nav aizmirsts, Taureņi pakrūtē, Antikrīze, Who walks the dog, Paradīzes graudi, 32. decembris, Pasaules pārņemšanas plāns B, Viss ir galvā, Zib4iks, Adams Family, Kusties gudri, Kartupeļu ēdāji, Komēta nāk, Zem sprieguma, Johaidi, Zilais jumtiņš, Ar pīpi uz jumta, Spīganas zirgi un Meža skuķi. Ar oriģinālām idejām izcēlušies arī individuālie komersanti- reģistrēti IK Baudas virsotne, Superķirmis, Apavu dakteris, Desu paradīze un Dzimtenīte. Pacentušās arī biedrības- Bebru atmoda, Siržu ekspresis, No kabatas kabatā, Mazā prinča planēta, Maskačka, Osti dūmus, Sajūsmas spiedziens- ražots Ventspilī, Slimnīcu upuru klubs, Latvijas Betmeni, Ļoti laba biedrība un Siržu lauzēju līga.
Populārākie
- Pieprasījums aug, cenas kāpj – vai šis ir īstais brīdis iegādāties mājokli?
- Baltijas tehnoloģiju universitātes sadarbosies aizsardzības tehnoloģiju attīstībā
- Liepājas ostā par 23,09 miljoniem eiro plānots pārbūvēt piestātni
- Banku darbība atgriežas 70. gados – cilvēciska pieeja mūsdienīgā tehnoloģiskā izpildījumā
- Everaus Kinnisvara uzsāk obligāciju publisko piedāvājumu