Jēdziens "jaunais normālais" ir kļuvis par apzīmējumu ārkārtas situācijas izraisītajām pārmaiņām gan sadzīvē, gan biznesā. Šīs nedēļas žurnālā dažādu nozaru uzņēmumi paredz, ka drošības pasākumi, kas tika ieviesti, lai ierobežotu koronavīrusu, būs jaunā ikdiena arī turpmāk.

Vēlme un arī spiediens dzīvot pēc "jaunā normālā" principa aizsarglīdzekļu ražotājiem liek secināt, ka nepieciešamība pēc šādiem pakalpojumiem būs noturīga.

Ne visās nozarēs jaunais ir normālais. Sabiedriskais transports pandēmijas laikā ir veicis simtiem reisu bez cilvēkiem. Nozare cer, ka tukšie autobusi nekļūs par ikdienu, taču saprot, ka pasažieri neatgriezīsies vienā dienā. 

Lasi žurnāla "Dienas Bizness" 30. jūnija numurā:

  • viedokļi - atgūšanās pēc pandēmijas 

  • aktuāli - banku sektors skaitļos 
  • numura tēma - pasažieru pārvadājumi 
  • atkritumu apsaimniekošana - jaunais atkritumu apsaimniekošanas plāns 
  • pētījums - personīgās aizsardzības līdzekļi 
  • finanses - biznesa finansēšana krīzes apstākļos 
  • investīcijas - uzmanība ilgtermiņa ietekmei 
  • modes bizness - "Amoralle" virzās soli pa solim 
  • pārtikas bizness - SIA "N. Bomja maizes ceptuve Lielezers" nepieļauj viduvējības 
  • tehnoloģijas - intervija ar "HUAWEI Consumer Business Group" Baltijas reģiona vadītāju Janu Hunu
  • auto - videi draudzīgiem auto izdevīgāks līzings 
  • brīvdienu ceļvedis - Andris Vanags, AS "Sakret Holdings" padomes priekšsēdētājs


 

Abonēt ir ērtāk:

https://www.dbhub.lv/dienas-bizness-abonesana-2020-gads.


Meklē arī preses tirdzniecības vietās vai lasi elektroniski:

https://www.dbhub.lv/eavize