Foto: LETA
Sigita Ozola, AS «Aldaris» valdes locekle:
1. AS «Aldaris» nosaukums radies par godu aldaru profesijai un alus darītāju meistarībai. Uzņēmuma pirmsākumi meklējami jau 1865. gadā, kad Rīgas pilsētas nomalē tika uzbūvēta alus darītava Waldschlosschen jeb Meža pils. AS «Aldaris» tika dibināts 1937.gadā, aptaujā par uzņēmuma nosaukumu piedalījās 3339 respondenti.
2. «Ieteiktu paturēt prātā mērķauditoriju jeb patērētājus, kas šos produktus lietos, kā arī izvērtēt gan finanšu, gan arī citus saistošus riskus. Tajā pat laikā – nebaidīties eksperimentēt un riskēt, sperot drošu soli biznesā. Var gūt panākumus, uzņemoties riskus un ieviešot jaunus, neredzētus produktus ar oriģināliem un viegli pamanāmiem nosaukumiem,» skaidro Sigita Ozola.
Informācijai: «Aldaris» apgrozījums 2017. gadā palielinājās par 2%, sasniedzot 26,4 miljonus eiro. Vidējais mēneša apgrozījums 2017. gadā bija 2,2 miljoni eiro, taču alus pārdošanas apjomi joprojām ir ļoti atkarīgi no gadalaika, tādēļ faktiskais mēneša apgrozījums vasaras sezonā var būt krietni augstāks par ziemas mēnešu apgrozījumu. Uzņēmuma finanšu mērķis 2018.gadam ir paaugstināt apgrozījumu par 7 līdz 11%, kā arī uzlabot uzņēmuma peļņas rentabilitāti un efektivitātes rādītājus.