Arī Mercedes GLE ir gatavs kompromisam

Auto
2019. gada 4. oktobris 06:45

Mercedes GLE ir kļuvis vēl lielāks un daudzpusīgāks, tiesa, tā motoru ēdienkarte turpmāk sāksies ar četrcilindru dīzeli

Arī Mercedes GLE nav pagājusi secen downsizing ēra. Nav šaubu, ka četrcilindru dīzelis ir augstas veiktspējas tehnika. Uz papīra tas daudz neatpaliek no iepriekš izmantotā sešcilindru dīzeļa. Bāzes modeļa GLE 300 d 4 Matic 245 zirgspēki ir gana daudz tik lielam auto, kāds ir jaunais GLE, tomēr tie nav seši stobri, un tas ir jūtams. Iespējams, ka, nezinot. kā brauca un ar kādu patīkamu skaņu to darīja sešcilindru dīzelis, šādi aizspriedumi vairs nemocīs. Tomēr Mercedes klients ir konservatīvs un tajā pašā laikā ar asu prātu un labu atmiņu apveltīts indivīds, attiecīgi neliels rūgtumiņš par četrcilindru sniegumu būs. Četrcilindru motors ir ievērojami skaļāks, to gan salonā nevarēs dzirdēt, jo Mercedes GLE virsbūve ir perfekti nopakota un akustiskais komforts salonā ir teicams. Toties paātrinājuma brīžos četrcilindru dīzeļa sniegums nebūs tik spilgts un nešūsies kopā ar Mercedes lozungu The best or nothing.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Mercedes GLE 300 d 4 Matic jeb versija ar divu litru dīzeli neapšaubāmi ir kompromisa risinājums, tajā pat laikā pircējs to varēs iegūt, jau sākot ar 59 900 eiro. Galu galā, nepiedāvājot modeli par 59 900 eiro, Mercedes GLE ilgtermiņā pret BMW X5 vai Audi Q7 vairs nebūs konkurētspējīgs Latvijas tirgū. Protams, tādam Mercedes GLE būs standarta piekare ar atsperēm, nevis Airmatci pneimopiekare, tajā nebūs virknes komforta un drošības ekstru, ekskluzīvā zīmola Burmester vietā būs standarta audiosistēma, tāpat arī par AMG eksterjera vai interjera papildlabumiem arī var aizmirst. Tomēr tas joprojām būs īsts Mercedes GLE, tikai nopērkams par salīdzinoši zemāku cenu. Tiem, kuri nav gatavi samierināties ar šādu piedāvājumu, Mercedes GLE arsenālā būs arī sešcilindru modifikācijas, 272 un 330 ZS jaudīgie sešcilindru dīzeļi GLE 350 d 4 Matic un GLE 400 d 4 Matic, kā arī 367 ZS jaudīgais sešcilindru benzīnmotors, kas paslēpts aiz abreviatūras GLE 450 4 Matic. Kā jau norāda modifikāciju nosaukumi, visiem GLE standartā būs 4 Matic pilnpiedziņa un 9 G-Tronic automātiskās pārnesumkārbas. Turklāt ikviena no GLE modifikācijām būs apveltīta ar karaliskām ērtībām gan priekšā, gan aizmugurē sēdošajiem, brangs un ļoti ērti lietojams būs arī bagāžnieks. Salīdzinājumā pret iepriekšējo paaudzi auto ir kļuvis lielāks, pastiepjot garumā arī riteņu bāzi. Tas automātiski uzlabos GLE gaitas īpašības, turklāt kopā ar elektroniskiem asistentiem vairos auto stabilitāti uz ceļa. Auto aizrauj ar savu majestātisko izskatu, bet vēl patīkamākas sajūtas pārņems, tajā atrodoties. GLE ir auto, aiz kura biezajiem mūriem pasažieris var justies droši un neievainojami. Aizverot aiz sevis durvis, pilots un pasažieri nokļūst elitārā un komfortablā telpā, kas ne tikai aizsargās no ārpasaules trokšņiem un kņadas, bet vēl ir gatavs doties īsos vai garākos izbraucienos, abos gadījumos pasažieriem nodrošinot augstu komforta līmeni.


Visu auto apskatu lasiet 4. oktobra laikrakstā Dienas Bizness, meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.