Feins, bet nepamanīts produkts

Auto
2019. gada 20. septembris 07:44

Visos griezumos Renault Kadjar ir viens no kompakto krosoveru segmenta labākajiem paraugiem. Tikai bēda ir tā, ka Latvijā tas ir pilnībā izkritis no pircēju redzesloka

Iespējams, daudzi pat nezina, ka Renault Kadjar ir populārā Nissan Qashqai asinsradinieks, kas pasniegts līdzīgā tehniskā izpildījumā, toties ar acīmredzami krāšņāku bižutēriju ārpusē un kvalitatīvāku apdari iekšpusē. Savulaik Kadjar kā viens no pēdējiem pievienojās kompakto krosoveru ballītei jeb laikā, kad Nissan Qashqai un tam līdzīgie straujos tempos jau bija uzaudzējuši iespaidīgu pircēju auditoriju. Var teikt, ka Kadjar paspēja ielēkt vilcienā, taču tikai pēdējā vagonā. Tas ir vēl viens apliecinājums tam, cik svarīgs autoindustrijā ir taimings – laiks, kad tirgū tiek palaists jauns modelis. Kadjar iznāciens nenoliedzami bija novēlots, tāpēc nedrīkst pārmest, ka liela daļa klientu Latvijā pat nepamanīja šāda modeļa esamību. Žēl, jo Renault Kadjar patiešām ir konkurētspējīgs un visos griezumos labs pirkums tiem, kam interesē moderns pilsētas krosovers, kas pieejams gan ar priekšpiedziņu, gan ar pilnpiedziņu. Arī svaigākajam Kadjar ir veikti vairāki noderīgi uzlabojumi, tostarp motortelpā tam ir nonākuši jaunie 1,3 litru tilpuma benzīna turbomotori ar 140 un 160 ZS lielu jaudu.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Pēc būtības Renault Kadjar nav vājo vietu. Tas moderni izskatās, tas komfortabli brauc, tas ir ergonomisks, tam ir modifikācijas ar priekšpiedziņu un pilnpiedziņu, visbeidzot tas arī nemaksās pārspīlēti daudz. Nenoliedzami, Renault Kadjar ir viens no krosoveru jaunā viļņa simpātiskākajiem eksemplāriem ar plašu pasīvās un aktīvās drošības asistentu atbalstu. Atlētiskā stāja un proporcionālais siluets piesaista uzmanību, tehniskais atbalsts tam allaž ir bijis līmenī. Pamatā Kadjar būs uzticīgs priekšpiedziņai, piesaistot jaunos 140 un 160 ZS četrcilindru benzīnmotorus, ko var sapārot ar sešpakāpju manuālo vai septiņpakāpju divsajūgu EDS automātu. Visbeidzot 115 ZS jaudīgais blue dCi dīzelis nāks komplektā tikai ar sešpakāpju manuālo transmisiju. Pilnpiedziņas Renault Kadjar draudzēsies tikai ar jaudīgāko 150 ZS blue dCi dīzeļmotoru un EDS automātu. Salona iekārtojums un materiālu izvēle ir krietni augstākā līmenī nekā jau pieminētajam Nissan Qashqai. Atsevišķs stāsts ir Kadjar sēdekļi. Tie jau iepriekš bija līmenī, bet tagad ir kļuvuši vēl komfortablāki. Par spīti tam, ka tiem nav t.s. recaro sēdekļu sānu «ausis», noturība tajos ir ļoti laba. Noderīgs jaunums ir izbīdāma sēdekļa apakšējā daļa, ko īpaši novērtēs gara auguma piloti. Tie patiesi atvieglos dzīvi garos pārbraucienos. Ērts un viegli variējams salons, kam aiz otrās sēdekļu rindas varēs atrast brangu 527 litru bagāžas nodalījumu. Starp citu, pielāgojoties dažādiem ceļu segumiem, Kadjar virsbūves attālums līdz ceļa virsmai sasniegs 20 centimetrus. Lai mazinātu pircēju kāri tiekties pēc pilnpiedziņas labumiem, Kadjar turpinās piedāvāt arī pilnveidotu priekšpiedziņas versiju ar saķeri uzlabojošo sistēmu Extended Grip. Pats par sevi saprotams, atšķirībā no Qashqai Renault inženieri ir veikuši tikai Kadjar raksturīgo piekares regulējumu. Pievilcīga ir arī franču krosovera cena. Šobrīd Renault Kadjar var iegādāties, sākot no 16 770 eiro. 



Visu rakstu lasiet 20. septembra laikrakstā Dienas Bizness, meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.