Aldis Zelmenis, speciāli db.lv no Parīzes
Par spīti skeptiķu pareģojumiem, ka Parīzes autoizstāde šogad būs vāja un skopa ar jaunumiem, realitāte izrādījās pavisam cita
Lielākās
vaimanas un šaubas radīja fakts, ka izstādi Sēnas krastos nolēma
izlaist vairāki smagsvari, piemēram, Volkswagen, Ford, Nissan, Volvo, kā
arī citi mazāka izmēra autoražotāji, kas dažādu apsvērumu dēļ uzgrieza
muguru Eiropā apmeklētākajai izstādei. Tas tiesa, ka vairākas halles,
kur iepriekšējos gados saimniekoja autoražotāji, šogad tika atdotas
motocikliem un citai tehnikai. Tāpēc dažiem vairāk pieredzējušiem
Parīzes izstādes apmeklētājiem sākumā bija neliels apjukums par
izkārtojumu un zīmolu atrašanās vietu.
Starp citu, Parīzes
izstāde, kas šogad svin 120. gadskārtu, oficiālajos paziņojumos uzsver,
ka no šā gada izstāde ir transformējusies par mobilitātes izstādi, kura
sola, ka arī nākotnē Parīzē vienuviet varēsim skatīties ne tikai
automašīnas, bet arī ar tām saistītas un nesaistītas tehnoloģijas un,
protams, jau pieminētos motociklus un tiem līdzīgo tehniku. Motozīmoli
šo iespēju izmantoja ar vērienu, aizņemot milzīgu halli. Kā sacīt,
vairāk brīva gaisa ļauj atrotīt piedurknes tiem, kas izstādē piedalījās
un darīja to ar vērienu.
No
Parīzē startējušiem autozīmoliem vislielāko jaudu demonstrēja Toyota,
BMW, Mercedes un, protams, arī franču ražotāji. Daudz nozīmīgu modeļu,
kas drīzumā nonāks autosalonu plauktos, kā arī moderni konceptmodeļi un
inovatīvas tehnoloģijas. Tas viss bija Parīzes autoizstādes ēdienkartē.
Pērc un lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!