Porsche 911 ar rūpnīcas kodu 992 formāli ir mazinājis jaunības trakulību jeb palielinājis pašsaglabāšanās instinktus. Tas ir veids, kā audzēt pircēju auditoriju, kas spēs tikt galā ar šo izcilo personību

Pilnīgi noteikti auto nav kļuvis mazāk talantīgs braucējs. Drīzāk otrādi. Jaunais Porsche 911 ir kļuvis vēl gudrāks un daudzpusīgāks, lai pat nepieredzējušam braucējam pie auto stūres atļautu sajusties kā īstam sacīkšu braucējam. Kļūdas, ko pieļaus pilots, izlabos auto, turklāt arī tās, kuras iepriekšējais Porsche 911 nespēja izlabot. Citiem vārdiem sakot, rūpes par pilota drošību jaunajam Porsche 911 ir tikpat nozīmīga sastāvdaļa kā automašīnas kopējā veiktspēja.

Kāpēc tas būtu jāpērk

Var tikai apskaust tos, kuri spēj un spēs atļauties Porsche 911. Ja finanses atļauj, es teiktu, ka jāņem gan klasiskās piedziņas Porsche 911 Carrera S, gan pilnpiedziņas 911 Carrera 4 S. Pēc situācijas un vēlmēm vienu no versijām var ņemt Cabrio izpildījumā ar mīksto audekla jumtu. Unikāls auto, kas joprojām draudzējas ar iekšdedzes boksertipa sešcilindru benzīnmotoru, sniedzot emocijas, kas ir pa spēkam tikai Porsche. Šis fakts ir divtik vērts, ka pats Porsche neslēpj, – modeļa izstrādes procesā nav bijis tālu no tā, lai Porsche 911 ar rūpnīcas kodu 992 būtu kļuvis par hibrīdu. Daudziem par prieku šoreiz vēl uzvarēja klasiskās vērtības. Līdz ar to ortodoksālas orientācijas Porsche fani var gavilēt, turklāt tās padara šo modeli vēl īpašāku, jo, kā atzina jaunā modeļa testa braucienu laikā Grieķijā sastaptais Porsche 911 «Master of engine» jeb Powertrain divīzijas direktors Matias Hofsteters (Matthias Hofstetter), nākamais jeb Porsche 911 ar kārtas numuru 994 jau būs «saprecināts» ar elektrību. Starp citu, M. Hofsteters pačukstēja, ka jau šobrīd aktīvi ar to nodarbojoties.

Motors un gaitas īpašības

Jauno Porsche 911 Carrera S modeļu rīcībā ir jaunais sešcilindru horizontālais motors ar turbokompresoru, kas atrodas automašīnas dibengalā, kas nodrošinās 331 kW jeb 450 ZS lielu jaudu, kas ir par 22 kW jeb 30 ZS vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Ne mazāk būtisks fakts, ka 911 Carrera S motors turpmāk garantēs papildu 30 ņūtonmetru griezes momentu, kas summāri dos 530 Nm, turklāt tas būs pieejams plašā diapazonā no 2300 līdz 5000 apgr./min. Skaidrs, ka pastarpināti jaudai un nevainojamai veiktspējai ir darīts viss, lai iekļautos drastiskajās ekoloģijas normās, tādēļ motora efektivitāte ir palielināta ar uzlabotu iesmidzināšanas procesu un jaunu turbokompresoru un turbopūtes gaisa dzesēšanas sistēmas izkārtojumu. Jauda tiek pārnesta ar tikpat jaunās astoņpakāpju divsajūgu pārnesumkārbas palīdzību. Papildu ieguvumi ir arī vairākas iepriekšneredzētas palīgsistēmas. Viena no tām ir braukšanas režīms Porsche Wet, kas maksimāli drošu padara braukšanu pa slapju ceļu. Pārbaudījām – tā darbojas nevainojami.



Visu auto apskatu lasiet 7. jūnija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.