Mercedes CLA: Jā, cena nav maza

Auto
2019. gada 19. jūlijs 08:12

Jaunākās paaudzes Mercedes CLA četrdurvju kupeja izskatās ievērojami šarmantāk, tostarp arī gaita ir kļuvusi izkoptāka un komfortablāka nekā iepriekšējās paaudzes modelim

Tehniski CLA ir izaudzis no Mercedes A klases hečbeka, taču kupejai ir vairākas būtiskas atšķirības, tostarp nedaudz lielāks attālums starp asīm, citādi amortizatori un atsperes, visbeidzot pati kupejas virsbūve iespaidos automašīnas gaitu. Tas viss rezultējas ar to, ka arī savā uzvedībā CLA būs pavisam citāds auto. Tam ir izteikts mini limuzīna raksturs, vairāk grācijas un vairāk pašpārliecinātības, lai to sauktu par samazināto Mercedes CLS. Tajā pašā laikā kopīgs ar A klases hečbeku ir tas, ka arī CLA būs azartisks un stilīgs braucamrīks, kas centīsies iepatikties jauniem un moderni domājošiem cilvēkiem.

Kāpēc jāpērk?

Pagaidām salīdzinoši necila izmēra premium automobiļu pirkšana pie mums nav cieņā. Atšķirībā no Rietumeiropas pie mums joprojām modīgi ir pirkt lielu un salīdzinoši liesāk aprīkotu, nevis kompaktu un grezni aprīkotu Mercedes. Tiesa, ledus ir sakustējies arī šajā virzienā, jo tajā brīdī, kad, piemēram, aizejošam Mercedes CLA modelim tika piesolītas brangākas atlaides, gribētāju netrūka. Vēl vairāk piekritēju šāda izmēra Mercedes kļūst, kad auto nonāk mazlietota auto statusā. Interesenti Mercedes CLA izmēra jaunam modelim ir, taču tos lielākoties atbaida cena. Jā, cena nav maza. Piemēram, jaunākajam CLA tā ir, sākot no 29 960 eiro, bet, pat diži nepiepūloties, to var ātri saskrūvēt līdz 40 vai pat 50 tūkst. eiro. Tie ir iespaidīgi cipari, kurus ieraugot praktiskais latvietis vienmēr pretnostatīs frāzi: «Bet par to naudu tad jau labāk nopirkt to, to un to.» Nepagāžams fakts. Šajā cenu diapazonā ir patiešām galvu reibinoša izvēle, taču ir situācijas, kad nav nemaz vajadzīgs liels, bet tieši kompakts un manevrētspējīgs auto.

Tāda nu ir tā mūsu tirgus specifika, ka Mercedes S klases limuzīnus vai lielos Mercedes krosoverus pie mums pērk vairāk nekā CLA kupeju un tam līdzīgos. Arī jauno CLA novērtēs ļoti šaurs pircēju loks, bet tie, kas nesabaidīsies no kompakta limuzīna, tie noteikti nenožēlos, īpaši tie, kuri ikdienā daudz laika pavada lielpilsētā.

Jaunā Mercedes CLA Coupe iekšpusē viss ir tieši tāpat kā A klases hečbekā. Moderni un mājīgi, un, ja vēl tiek pasūtināti AMG vizuālās pakotnes labumi, tad sirds gavilēs par vēl īpašāku CLA kupeju, ne tikai raugoties uz to no ārpuses, bet arī no iekšpuses. Kas attiecas uz funkcionalitāti, tad CLA ir egoistisks auto un galvenokārt rūpēsies tikai par priekšējās rindas pasažieriem. Aizmugurē vietas ir, bet tās drīzāk ir ķeksīša pēc. Bez tam viena lieta ir aizmugurē ielocīties zem kupejas stilā veidotā zemā jumta, bet otra – sēdēt otrās rindas krēslos. Garāka auguma pasažieriem gan kāju, gan galvas rajonā vietas būs maz, tādēļ pat salīdzinoši īsi braucieni var kļūt par nogurdinošu piedzīvojumu. 


Visu auto apskatu lasiet 19. jūlija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.