Sarkanā un melnā ir svarīgākās jaunā Škoda Kodiaq RS pamatkrāsas neatkarīgi no tā, kādu virsbūves krāsojumu izvēlēsies tā pircējs

Starp citu, virsbūves krāsojumi ir gana pamanāmi un kārdinoši. Pavisam kopā tie ir astoņi: Race Blue, Moon White, Brilliant Silver, Quarz Grey, Steel Grey, Black Magic, Velvet Red un Crystal Black. Visiespaidīgāk, protams, izskatīsies Race Blue, Velvet Red vai Quarz Grey, taču reālajā dzīvē, visticamāk, pirks kādu no tumšajiem Black virsbūves toņiem. Laiks rādīs. Jebkurā gadījumā, pati Škoda ir pārliecināta, ka Kodiaq RS mērķauditorija ir nobrieduši vīrieši pēc četrdesmit, ar stabiliem ienākumiem un lojālu attieksmi pret čehu zīmolu. Pats galvenais, ka šie pircēji skaidri apzinās RS versijas vērtības pieaugumu salīdzinājumā ar ikdienišķajiem Kodiaq. Tādu ir pietiekami daudz, un daudzus no tiem varēs pamanīt, aplūkojot auto jau miera stāvoklī. Vispirms, atbilstoši RS līnijas standartiem, Kodiaq RS būs speciāla dizaina priekšējais un aizmugurējais bampers. Turklāt šis auto koķetēs ar melnas krāsas elementiem, kas lieliski izskatās un nekļūdīgi ļauj atpazīt RS modeļa rokrakstu. Melnas krāsas atpakaļskata spoguļi, melnas krāsas priekšējā dekoratīvā reste, melnas krāsas moldingi, melnas krāsas sānu logu ietvari, jumta reliņi un arī citi dekoratīvie elementi uz virsbūves ir ogļmelnā krāsā.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Kodiaq RS ir grezns modelis, kam standartaprīkojumā ir gandrīz viss, ko pircējs var vēlēties, un tas maksās 43 800 eiro. Protams, papildaprīkojuma liste arī būs pietiekami gara, kur varēs atrast un par atsevišķu samaksu piepirkt klāt vairākas komforta un drošības ekstru pakotnes. Arī apsildāmais priekšējais vējstikls vai autonomā apsildes sistēma ar tālvadību, kā arī otrās sēdekļu rindas apsilde būs par papildu samaksu. Pasūtot Kodiaq RS ar trešo sēdekļu rindu, arī vajadzēs piemaksāt 770 eiro. Tomēr daudzas lietas visiem piecvietīgajiem Kodiaq RS būs standartā. Melnas krāsas salona tapsējums ar Alcantara ādas sēdekļiem un sarkanas krāsas nošuvēm, alumīnija pedāļu uzlikas ir RS sērijas obligātā programma. Arī RS logo turpmāk būs sarkanā krāsā. Visbeidzot divu litru biturbo dīzelis, kas attīstīs 240 ZS un 500 ņūtonmetru lielu griezi kopā ar septiņpakāpju DSG būs vienīgā tehnika visu RS modeļu rīcībā. Alcantara priekšējie sēdekļi ar sarkanas krāsas nošuvēm izskatās satriecoši labi, un lietošanā krēsli ir ļoti ērti. Škodisti neslēpa, ka tie ir labākie sēdekļi, kādi šobrīd ir Škodas rīcībā, un viņiem var piekrist. Vienīgi Kodiaq RS gadījumā gribētos, lai tos varētu noregulēt vēl zemākā pozīcijā. Tā, lai pilots sēdētu pie stūres pēc iespējas dziļāk, tādējādi maksimāli tuvāk ceļa virsmai. Tas atļautu ar sēžamvietu zibenīgāk sajust auto uzvedības izmaiņas, piemēram, uz apsniguša vai slapja, līkumota ceļa. Lielisks ir arī virtuālais panelis. Viegli un ātri saprotams izkārtojums, ko var mainīt pēc konkrētā brīža noskaņojuma. Laba izšķirtspēja un vizuālais noformējums, kurā arī neatkarīgi no izvēlētā braukšanas režīma dominēs sarkanās krāsas toņi. Pie Kodiaq RS standarta raidera pieskaitāma gan 4X4 pilnpiedziņa, gan arī tas, ka modeļa rīcībā būs Full–LED priekšējā un aizmugurējā gaismas tehnika.

Visu auto apskatu Melnais ar sarkano lasiet 14. decembra laikrakstā Dienas BiznessLasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.