Pirmajā tuvinājumā izmaiņu nav daudz, tomēr, padziļinātāk pašķetinot jaunā Range Rover Evoque talantus, izaugsme ir acīmredzama

Šis modelis ir viens no Jaguar&Land Rover (JLR) savienības populārākajiem modeļiem, kas iznākšanas brīdī sacēla vētru ūdens glāzē un iemantoja kulta auto statusu. Tā popularitāte sagādāja īpašniekiem kaudzi naudas, bet tagad ir pēdējais brīdis šo stāstu uzspodrināt un pasniegt pircējiem no jauna.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Pirmajā brīdī izmaiņu nav daudz, vismaz eksterjera vizuālais noformējums ir pirmās paaudzes pagarinājums ar moderniem, bet neuzkrītošiem jauninājumiem. Toties tehniskās izmaiņas jau ir fundamentālas. Vispirms zem jaunā Evoque «lindrakiem» atradīsiet jauna Jaguar&Land Rover (JLR) modulāro platformu, kas līdztekus braukšanas kvalitāšu celšanai ir vairojusi vietu automašīnas salonā. Īpaši tas attiecas uz otrās rindas pasažieru ērtībām. Pēc sava stila un līdzības jaunais Evoque uzskatāmi kopē stilīgāko JLR apvienības krosoveru Velar. Līdz ar to jauno Evoque no vecā viegli varēs atpazīt pēc izbīdāmajiem durvju rokturiem, kas pirmo reizi tika izmantoti Velar modelim. Nav pārsteigums, ka salona arhitektūra, virtuālie paneļi un materiālu salikumi arī ir līdzīgi kā Velar, tikai nedaudz saspiestākā mērogā. Labā ziņa, ka digitālo ierīču operētājsistēma un skarienjutīgie ekrāni ir modernāki un ātrdarbīgāki. Atpakaļskata kameras izšķirtspēja arī ir lieliska. Personīgi man ļoti patīk, ka grozāmās ripas vietā Evoque ir atgriezies pie klasiskās ātrumkārbas sviras. Feins auto, kam pircēji atradīsies arī Latvijā. 

Starp citu, pirmās paaudzes Evoque bija izteikts sieviešu vāģis, to pirka gan pašas, gan viņu vīri, gan mīļākie. Ar otrās paaudzes modeli ir citādāk. Kā man labs paziņa, izbraucot ar jauno Evoque, trāpīgi atzina: auto ir izaudzis līdz tādam līmenim, lai tajā nebūtu kauns pie stūres sēsties arī normālam čalim. 

Vienīgais, kas padara potenciālos pircējus domīgus, ir jaunā modeļa cena. Bāzes modeļa cena jeb 42 250 eiro ir pietiekami cerīga, bet katrs nākamais solis uz augšu būs vairāku tūkstošu eiro vērts, attiecīgi nokļūt līdz 60 tūkst. robežai ir tīrais nieks.


Visu auto apskatu lasiet 23. augusta laikrakstā Dienas Bizness, meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.