"Volkswagen" un "Audi" Latvijā piedāvā pagarināt automašīnu ražotāja sniegto garantiju tiem klientiem, kuru automašīnu garantija beidzas laika periodā no 2020. gada 1. marta līdz 31. maijam.
Šo iniciatīvu "Volkswagen" un "Audi" īsteno ar mērķi sniegt atbalstu klientiem, kuri ārkārtējās situācijas laikā nevar apmeklēt servisu un veikt garantijas remontu savām automašīnām.
"Reaģējot
uz pastāvošo situāciju pasaulē un Latvijā un pielāgojoties
apstākļiem, esam panākuši vienošanos par ražotāja
garantijas pagarinājumu mūsu klientu automašīnām, kurām šajā
periodā beidzas to termiņš. Lai arī šajā ārkārtējās
situācijas laikā turpinām darbu, ievērojot visus noteiktos un
papildu drošības pasākumus, mēs domājam par mūsu klientu
vajadzībām ilgtermiņā," skaidro "Volkswagen"
un "Audi"
automašīnu importētāja izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.
Šie nosacījumi attiecas uz visām "Audi" un "Volkswagen" automašīnām, kas iegādātas autorizētajos dīlercentros Baltijā un citviet Eiropā.
Garantija tiek pagarināta uz trīs mēnešiem no
sākotnējā tās beigu termiņa, savukārt, ja ražotāja noteiktā
garantija beidzas līdz ar maksimālo nobraukto kilometru
ierobežojumu, tad garantija tiek pagarināta par trīs mēnešiem,
sākot ar brīdi, kad iestājies ražotāja noteiktais garantijas
beigu termiņš.
Ikviens klients, kuram šajā ārkārtējās situācijas laikā nav bijusi iespēja veikt garantijas remontdarbus, bet ir beidzies garantijas termiņš, var sazināties ar "Volkswagen" vai "Audi" autorizētajiem servisiem, lai precizētu remontdarbu veikšanas iespējas un garantijas nosacījumus.
Kopumā Latvijā ir astoņi "Volkswagen"
un divi "Audi"
autorizētie servisi, kuros iespējams veikt garantijas remontu. Šī
iniciatīva ir importētāja vienreizējs un brīvprātīgs pasākums,
kas ieviests Covid-19 krīzes radīto apstākļu dēļ.