Rīgas Tālmācības vidusskola ieviesusi iespēju apgūt ekonomiku virtuālajā realitātē.
Ar virtuālo briļļu
palīdzību skolēni var integrēties virtuālajā realitātē un
patstāvīgi apgūt sešas ekonomikas un sociālo zinātņu tēmas,
atbilstoši jaunajam izglītības standartam.
"Virtuālās
realitātes kabinetā informācija ir izvietota sešos dažādos
virtuālos telpiskos objektos, kurus izglītojamie var apskatīt gan
video, gan audio, gan teksta, gan attēlu formā," stāsta idejas
autors, ekonomikas skolotājs Edgars Čerkovskis.
Virtuālās
realitātes ekonomikas kabinetā iespējams apgūt dažādas tēmas
no vidusskolas ekonomikas programmas, kā arī papildu
tēmas, kas sagatavo audzēkņus turpmākajām studijām augstākās
izglītības iestādēs. Lai
izzināšanas un mācību process būtu aizraujošāks, izstrādātāji
ir parūpējušies arī par dažiem izklaides aspektiem, kas kabinetā
integrēti spēļu veidā. Ar to palīdzību plānots nepiespiestā
formātā sekmēt skolēnu interesi par padziļinātāju tēmu
apguvi.
Skolēni
virtuālajā kabinetā var apgūt sekojošas tēmas: ekonomikas
pamatproblēma un būtība, ekonomiskās sistēmas, starptautiskās
ekonomiskās attiecības, finanšu pratība, nauda un tās nozīme
ekonomikā, kā arī valsts loma ekonomikas veidošanā.
Lai
sāktu apmācību virtuālajā realitātē, skolēniem nepieciešamas
virtuālās realitātes brilles, viedtelefons un lietotne, ko
iespējams lejupielādēt "AppStore" un "GooglePlay".
Ar viedtelefona palīdzību virtuālo kabinetu var "apmeklēt"
arī bez speciālajām brillēm.