Viens no lielākajiem zvanu centriem Latvijā "Transcom Worldwide Latvia", pielāgojoties ārkārtējās situācijas apstākļiem, pārstrukturizējis personālatlases procesus, pārnesot tos virtuālajā vidē, kā arī darbiniekiem nodrošina iespēju strādāt no mājām un izvērtē šādu praksi vismaz daļēji piekopt arī turpmāk.
Kopš krīzes sākuma pieprasījums pēc zvanu centra sniegtajiem pakalpojumiem pieaudzis par 28%, tādēļ uzņēmumā pārskatīti arī darbības procesi, lai pakalpojumus spētu nodrošināt paaugstinātas dinamikas apstākļos. Ņemot vērā, ka cilvēki sākuši vairāk zvanīt un aktīvāk uzdot jautājumus tiešsaistes čatos, uzņēmums meklē papildspēkus. Šobrīd "Transcom" ir 35 vakances un jo īpaši tiek meklēti skandināvu valodā runājoši darbinieki.
"Pielāgojoties apstākļiem, mēs domājām vēl progresīvāk un radām risinājumus, lai līdzšinējos pakalpojumus spētu nodrošināt vēl augstākas intensitātes apstākļos un #paliecmājās režīmā. Visas darbības, kas līdz šim tika nodrošinātas uz vietas birojā, šobrīd nodrošinām arī attālināti un virtuālajā vidē.
Lai darbinieki varētu kvalitatīvi un atbilstoši visiem
datu drošības standartiem strādāt no mājām, veicām rūpīgus
sagatavošanās darbus atbilstoši mūsu globālajām vadlīnijām," skaidro
Līga Millere, "Transcom
Worldwide Latvia" personāldaļas
vadītāja Baltijā.
"Transcom" ir
vadījies pēc
kopējas starptautiskas prakses, lai klientu apkalpošanu no mājām
nodrošinātu tikpat efektīvu, cik, strādājot no biroja. Šobrīd
65% no uzņēmumā strādājošajiem apkalpo klientus no mājām.
Tehniskais nodrošinājums sniedz iespēju "Transcom" darbiniekiem
gan atbildēt
uz telefona zvaniem, gan tiešsaistes čata vietnēs sniegt
iedzīvotājiem nepieciešamo informāciju. Šajā laikā "Transcom" īpaši
strādāts pie virtuālo risinājumu pilnveidošanas.
Ņemot
vērā, ka jāpielāgojas apstākļiem bija ne tikai klientu
apkalpošanas jomā, bet arī personālatlases jautājumos, uzņēmumā
aktīvi
strādāts arī pie šo procesu digitalizācijas.
"Šobrīd personālatlase notiek virtuālajā vidē, un jāatzīst,
ka mums ar to veicas ļoti labi. Ņemot vērā, ka pie mums strādā
cilvēki no dažādām valstīm un mūsu savstarpējai komunikācijai
ir jānotiek attālināti, šādu praksi piekopjam jau vairākus
gadus jebšu krietni pirms Covid-19, līdz ar to adaptēšanās
jaunajiem apstākļiem neprasīja ilgu laiku. Kopš ārkārtējās
situācijas sākuma esam pieņēmuši darbā un uzsākuši apmācības
22 darbiniekiem, un, ņemot vērā augošo darba dinamiku un
pieprasījumu pēc mūsu pakalpojumiem, darbā pieņemsim vēl
darbiniekus," skaidro
L. Millere.
"Transcom" ir starptautisks klientu attiecību vadības pakalpojumu sniedzējs,
kas ar zvanu centru palīdzību nodrošina tādus pakalpojumus kā
klientu apkalpošana, telemārketings, tehniskais atbalsts un kredītu
pārvaldība.
Uzņēmums "Transcom
Worldwide Latvia" dibināts 2001. gadā. Aptuveni 350 darbinieki
zvanu centros Rīgā un Jēkabpilī nodrošina pakalpojumus deviņās
valodās, apkalpojot klientus no tādām valstīm kā Latvija,
Krievija, Zviedrija, Dānija, Somija, Vācija, ASV, Kanāda un citām
valstīm. "Transcom
Worldwide Latvia" klienti ir "Western Union", "Tele2", "Latvenergo", "Maxima", "DPD" un citi.