Starptautiskais mediju zīmols Marie Claire pēc novembra pārtrauks sava Lielbritānijas drukātā izdevuma izdošanu, lai kļūtu tikai par digitālo platformu, ziņo BBC. 

TI Media, kas izdod modes un skaistumkopšanas žurnālu, informē, ka izmaiņas notiek, reaģējot uz auditorijas dzīvesstila izmaiņām. 

Lai gan drukātā izdevuma pārdošanas apjomi ir samazinājušies, interneta vietne uzņem divus miljonus lietotāju mēnesī.

Žurnāls nāca klajā 1988. gadā. Tā cena pēdējoreiz tika palielināta 2018. gada februārī no 3,99 līdz 4,20 Lielbritānijas sterliņu mārciņām. 

TI Media vadītājs Markuss Ričs norāda, ka Marie Claire Lielbritānijas izdevums vairāk nekā trīs gadu desmitus ir rakstījis par jautājumiem, kas sievietēm ir aktuāli - piemēram, sieviešu iespēju palielināšana un klimata izmaiņas, un, pilnībā koncentrējoties uz digitālo vidi, līdzšinējais kurss tiks saglabāts. 

Marie Claire arī akcentē, ka darbojās izaicinošajā modes un skaistumkopšanas nozarē un vērojams, ka gan patērētāji, gan reklāmdevēji ir paātrinājuši pāreju uz digitālajām alternatīvām. Tam ir bijusi nozīmīga ietekme uz reklāmu apjomu drukātajā izdevumā. Līdz ar to pāreja uz digitālo vidi nepieciešama, lai nodrošinātu stabilu un pelnīt spējīgu biznesu nākotnē.