Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) šovasar uzsākusi 8 Latvijas tūrisma galamērķu kampaņu Nīderlandē. Rudenī šī kampaņa turpināsies arī Latvijā.

Nīderlandes tūristiem tiek piedāvāts iepazīt 8 Latvijas tūrisma galamērķus, kuri iepriekšējos gados ir uzvarējuši Eiropas izcilāko tūrisma galamērķu jeb EDEN konkursos. Šie galamērķi ietver gan pilsētas, vietas un iespējas, gan tradīcijas, amatniecību un kultūru. To starpā ir: Cēsis - kultūras galvaspilsēta, Latgales kulinārā mantojuma centrs, Liepāja, Līgatnes papīrfabrikas ciems, Jūrmala, Tērvetes dabas parks, Latgales podnieki un Kuldīga.

Kampaņas mērķis ir Latvijā esošo Eiropas izcilāko tūrisma galamērķu atpazīstamības kampaņas koncepcijas izstrāde un realizācija Nīderlandē un Latvijā, kā arī informēt Nīderlandē dzīvojošus ceļotājus par tūrisma iespējām Latvijas reģionos.

Iepirkuma rezultātā šo EDEN galamērķu atpazīstamības kampaņu realizē SIA «Digibrand» un līguma kopējā summa ir 35 677,46 eiro. Finansējums līguma izpildei tiek piešķirts no Eiropas Komisijas projekta «Eiropas izcilākie tūristu galamērķi EDEN 2017 – European Destination of Excellence Network – GRO/SME/17/C/095» piešķirtajiem līdzekļiem.

Plānojot kampaņas aktivitātes ir plānots sasniegt sekojošu mērķauditoriju: apmēram 40 000 Nīderlandes iedzīvotāji, kas ceļojot dod priekšroku pārvietoties ar kemperiem, karavānām, auto, interesējas par reģionālo tūrisma piedāvājumu ārpus lielajām pilsētām, kā arī apmēram 10 000 Latvijas iedzīvotāji, kas interesējas par ceļošanas iespējām reģionos. 

Pēc aptaujas datiem 82% jeb 13 miljoni Nīderlandes iedzīvotāju vismaz reizi gadā dodas ceļot, izvēloties īslaicīgu 2-7 dienu ilgu atpūtu. Nīderlandiešu ceļotāju interešu lokā ir kultūras tūrisms, pārgājieni, velobraucieni un atpūta dabā. 

Kampaņas ietvaros galvenie uzdevumi ir sagatavot publikācijas par EDEN galamērķiem (vismaz 3 publikācijas katrā valstī), nodrošināt komunikāciju ar ceļošanu saistītajos dzīvesstila digitālajos medijos vai tiešsaistes portālos Nīderlandē un Latvijā, popularizēt Latvijas tūrisma portālu Latvia Travel un Latvijas tūrisma oficiālo sociālā tīkla Instagram kontu @EnjoyLatvia, organizēt digitālā mārketinga aktivitātes - konkursus sociālajos medijos, izvietot digitālo reklāmu ar ceļošanu saistītos dzīvesstila digitālajos medijos un ziņu portālos Latvijā un Nīderlandē.

Kampaņas aktivitātes tiks īstenotas līdz 2019.gada decembrim.