Kaut arī gaisa temperatūra pārsniedza sezonas normu, AS «Latvijas Gāze» koncerns 2019. gada pirmajā ceturksnī kopumā pārdeva 379 miljonus m3 (4002 GWh) dabasgāzes vairāk nekā 400 tūkstošiem klientu, par 8,6% pārspējot attiecīgajā 2018. gada periodā uzrādīto pārdošanas apjomu.

Arvien sīvākas konkurences apstākļos dabasgāzes pārdošanas un tirdzniecības segments (AS «Latvijas Gāze») sekmīgi paplašināja gāzes tirdzniecību Baltijas reģionā. Koncerna neto apgrozījums 2019. gada pirmajos trijos mēnešos sasniedza 113,2 miljonus eiro, kas ir par 17,5% vairāk nekā attiecīgajā 2018. gada periodā. 

Koncerna saimnieciskā darbība gada pirmajos trijos mēnešos radīja EBITDA 20,33 miljonu eiro apmērā un neto peļņu 17,24 miljonu eiro apmērā. 

2019. gada martā AS «Latvijas Gāze» palaida darbībā jaunās norēķinu sistēmas un klientu portāla pirmo moduli, kas palīdzēs samazināt pamatprocesu izmaksas un uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti. 

Sabiedrība paredz, ka vispārējā tirgus vide sagādās «Latvijas Gāze» koncernam izaicinājumus arī atlikušajos 2019. gada mēnešos. Konkurence Latvijā piedāvājuma pusē, visticamāk, turpinās saasināties, bet krasas izmaiņas dabasgāzes pieprasījumā, visticamāk, nav gaidāmas.