Paplašinot bezalkoholisko dzērienu tirgu, alus ražotājs «Aldaris» radījis jaunas paaudzes dzērienu «Barley Bros», kura sastāvā
ir tikai dabīgas izejvielas un kas
apvieno labākās alus un atspirdzinošo dzērienu īpašības, informē uzņēmumā.
«Globālās dzērienu
patēriņa tendences iezīmē veselīga dzīvesveida nozīmes
palielināšanos mūsu klientu vidū. Aizvien vairāk cilvēku cenšas
ikdienā lietot mazāk alkoholu un dzērienus, kuriem pievienots
cukurs. Tas liek ražotājiem visā pasaulē radīt arvien jaunus
augstākās kvalitātes produktus, ko parāda arī Nielsen
dati par šī gada 1. ceturksni, kurā vairāk nekā par trešdaļu
pieauga bezalkoholisko dzērienu tirgus Latvijā, salīdzinot ar
2018.gada rādītājiem šajā periodā. Jaunie «Barley Bros» ir
mūsu piedāvājums prasīgākajiem klientiem, ko brūvējuši
labākie amata meistari.
Dzērieni ir viegli dzirkstoši un putojoši, bez pievienota cukura, saldinātājiem un citiem mākslīgiem
papildinātājiem,» stāsta Inese
Vētra, «Barley Bros» zīmola vadītāja.
«Barley Bros»
dzērienu pamatā ir mieži, kas nodrošina dabīgu saldumu, un tiem
tiek pievienotas augļu sulas un garšaugi, atbilstoši «Carlsberg»
izstrādājam īpašajam, pasaulē unikālajam raudzēšanas
procesam.
Šobrīd Latvijā pārdošanā
ir divas garšas: «Laims & Plūškoks» un «Meža ogas & Rozmarīns».
AS «Aldaris» ir daļa no «Carlsberg»
grupas, kas ir viens no lielākajiem alus ražotājiem pasaulē. Alus
darītava atrodas Rīgā, un tajā pastāvīgi strādā ap 190
darbinieku. Aldara produktu klāstu veido vairāk nekā 40 dzērieni.