Zīmoli
ir daļa no mūsu ikdienas, un būtisks
ikviena zīmola aspekts ir tā unikalitāte, taču tirgū tendences
mainās un patlaban uzņēmumiem ir jādomā par zīmola attīstību
internetā, raksta 24/7 Wall St.
Ir
grūti precīzi noteikt zīmola vērtību, taču kompānijas iegulda
ārkārtīgi lielus laika un enerģijas resursus, lai attīstītu
zīmola atpazīstamību ne tikai digitālajā pasaulē, bet visos
iespējamos kanālos.
Kompānija
Interbrand sagatavojusi savu ikgadējo Best Global Brands 2018
apskatu, kurā zīmolu konsultantu grupa ir novērtējusi pasaulē
zināmus zīmolus, balstoties uz virkni faktoru, piemēram, zīmola
atpazīstamību, patērētāju attieksmi, kā arī to, cik lielā
mērā tas ietekmē māteskompānijas finanšu rādītājus.
Galerijā
augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaules vērtīgākie zīmoli!