Zīmoli ir daļa no mūsu ikdienas, un būtisks ikviena zīmola aspekts ir tā unikalitāte, taču tirgū tendences mainās un patlaban uzņēmumiem ir jādomā par zīmola attīstību internetā, raksta 24/7 Wall St.

Ir grūti precīzi noteikt zīmola vērtību, taču kompānijas iegulda ārkārtīgi lielus laika un enerģijas resursus, lai attīstītu zīmola atpazīstamību ne tikai digitālajā pasaulē, bet visos iespējamos kanālos.

Kompānija Interbrand sagatavojusi savu ikgadējo Best Global Brands 2018 apskatu, kurā zīmolu konsultantu grupa ir novērtējusi pasaulē zināmus zīmolus, balstoties uz virkni faktoru, piemēram, zīmola atpazīstamību, patērētāju attieksmi, kā arī to, cik lielā mērā tas ietekmē māteskompānijas finanšu rādītājus.

Galerijā augstāk iespējams uzzināt, kuri patlaban ir pasaules vērtīgākie zīmoli!