Tuvāko trīs gadu laikā Kentucky Fried Chicken (KFC) restorānu skaitu Baltijā plānots paplašināt līdz vismaz 20. Latvijā primāri jaunie restorāni atradīsies Rīgā (gan centrā, gan arī mikrorajonos), taču franšīzes turētājs, uzņēmums Apollo Group, neizslēdz iespēju ar laiku ieiet arī citās Latvijas lielākajās pilsētās atkarībā no tā, cik liels būs iedzīvotāju pieprasījums, informē uzņēmumā.

Pagaidām konkrētākas restorānu atvēršanas vietas un laiki vēl nav zināmi un notiek pārrunas ar potenciālo KFC lokācijas vietu īpašniekiem. «Šobrīd visi resursi tiek koncentrēti uz abu esošo restorānu pilnveidošanu un darbinieku apmācībām, lai nodrošinātu labāko klientu servisa kvalitāti un pēcāk arī uzsāktu aizvien straujāku paplašināšanos,» komentēja uzņēmuma pārstāve Daiga Zīmele.

Līdz ar to konkrētas nākotnē plānoto investīciju summas šobrīd netiek atklātas, bet plānots, ka tie būs vairāki miljoni eiro. «Uz šo brīdi abu esošo restorānu izveidē un pilnveidošanā jau ir investēts teju miljons,» sacīja D.Zīmele.

Pavisam nesen iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» atvērts jauna koncepta KFC restorāns, kurā tiek nodarbināti 25 darbinieki. Savukārt, KFC restorānā Audēju ielā strādā 23 darbinieki.

Tā kā restorānu skaitu Baltijā plānots paplašināt, arī darbinieku skaits tiks palielināts līdz aptuveni 800, no kuriem trešdaļa jeb vismaz 250 tiks nodarbināti Latvijā. 

Kā informē uzņēmumā, līdz ar jaunā koncepta ieviešanu KFC īsteno arī darbinieku apmācību programmu, kuras ietvaros restorānu darbinieki tiek sūtīti apmaksātās apmācībās uz ārzemēm, kur vairāku mēnešu garumā piedalās gan teorētiskajās, gan praktiskajās nodarbībās latviešu un angļu valodā. Šajā laikā darbinieki apgūst restorāna globālos darba noteikumu standartus un veic dažādus ar klientu servisa nozari saistītus testus, kas ļauj noteikt atbilstību izvēlētajai darba pozīcijai.

Katra līmeņa darbiniekam ir jāpabeidz zemāk esošo līmeņu apmācību programma, lai sekmīgi nokārtotu eksāmenus, kā arī teorētiskās zināšanas nepieciešams apgūt un pierādīt arī praksē. Kompānijas kolektīvu apmāca speciālisti no Apollo Group franšīzes partneruzņēmuma YUM Brands.

Ikdienā KFC komandai pieejama arī tiešsaistes mācību platforma, kur iespējams gan atsvaidzināt esošās zināšanas, gan nokārtot dažādus testus un obligātos eksāmenus. Plānots, ka jau tuvākajā nākotnē jaunu apmācību centru paredzēts atvērt arī tepat, Baltijas reģionā.

«Lai gan pašlaik Rīgas restorānu kolektīvs jau ir nokomplektēts, Apollo Group vienmēr ir atvērti jaunu, motivētu darbinieku piesaistei, jo tuvākajos gados Baltijas valstīs plānots atvērt vēl vismaz 20 jaunus KFC restorānus. Katrā restorānā ir nepieciešams restorāna menedžeris, asistenti, maiņu vadītāji un zāles darbinieki, turklāt mēs savā komandā gaidām gan cilvēkus, kuri vēlas strādāt nepilnu slodzi, piemēram, apvienojot darbu ar mācībām, gan arī nozares profesionāļus, kuri grib būvēt savu karjeru starptautiskā uzņēmumā. KFC meklē cilvēkus ar vēlmi mācīties un potenciālu augt, tāpēc fokusējamies, nevis uz kvantitāti un iepriekšējo pieredzi, bet gan uz kvalitāti un motivāciju,» pastāstīja KFC vadītājs Baltijas valstīs Marius Stonkus.