Jaunatklāts “Maxima XXX” veikals t/c “Domina Shopping”, tādējādi turpinot attīstīt veikalu tīklu pēc jaunā koncepta visos “Maxima” veikalos. Ieguldot pusmiljonu eiro, veikals piedāvā ērtu iepirkšanās pieredzi, īpaši pielāgotu sortimentu un patīkamu vidi gan klientiem, gan 50 darbiniekiem.

“Rūpēs gan par klientu ērtībām, gan par ergonomisku un efektīvu darba vidi kolēģiem, turpinām veikalu pielāgošanu jaunajam konceptam. “Maxima XXX” veikalā t/c “Domina Shopping”, Ieriķu ielā 3, pārmaiņas ietver vairākus būtiskus uzlabojumus – plašāka iepirkšanās zona klientiem, jauni ledusskapji konditorejas un kulinārijas nodaļās uzlabo veikala pārskatāmību, uzlabotā akcijas preču izvietošana atvieglo klientu piekļuvi īpašajiem piedāvājumiem un citi uzlabojumi, kas nemanīti atvieglo ikdienu gan klientiem, gan darbiniekiem. Šis ir jau 158. veikals, kas pielāgots jaunajam konceptam, un esam pārliecināti, ka uzlabotā iepirkšanās pieredze stiprinās klientu apmierinātību un veicinās veikala darbības efektivitāti,” stāsta Arta Evelīna Timermane, “Maxima Latvija” tirdzniecības departamenta direktore.

“Pārtikas lielveikals vienmēr ir bijis stratēģisks enkurs jebkura tirdzniecības centra darbībā, jo tas nodrošina stabilu apmeklētāju plūsmu ik dienu un rada priekšnosacījumus pārējiem nomniekiem augt. Tāpēc īpaši novērtējam veikalu tīkla “Maxima”, kas ir vienu no mūsu lielākajiem nomniekiem ar 4043 m² kopējo platību, lēmumu veikt tik apjomīgas investīcijas Dominas hipermārketa modernizācijā. Esmu pārliecināta, ka jaunatklātais veikals, kas uzlabots pēc jau tirgū pārbaudīta un veiksmīga koncepta, sniegs mūsu apmeklētājiem vēl ērtāku, kvalitatīvāku un pozitīvāku iepirkšanās pieredzi,” saka Dina Bunce, t/c “Domina Shopping” direktore. 

Jaunais “Maxima” veikalu koncepts tiek ieviests visās Baltijas valstīs, tai skaitā Latvijā, un paredz, ka līdzīga formāta veikali ir pilnveidoti tā, lai tajos būtu ērtāk un vieglāk iepirkties, pielāgojot sortimentu klientu vajadzībām un veikalu plauktos izvietojot iedzīvotāju iecienītākos produktus. Pēc veikalu pārveides uz jauno konceptu, arī turpmāk veikalu tīklā visā Latvijā ir pieejams  daudzveidīgs sortiments ar plašu vietējo produktu īpatsvaru, tā pat arī plašs “Meistara Marka” gatavo maltīšu klāsts un privātā pārtikas preču zīmola “Well Done” produkcija ar bagātīgu svaigo pārtikas produktu klāstu par pieejamu cenu.