Valmierā atklāšanai gatavojas Kool Latvija degvielas uzpildes stacija (DUS), novēroja Db.lv. Uzņēmuma valdes loceklis Sandis Šteins apstiprina, ka jaunā stacija pašlaik ir nodošanas procesā un kopā ar ērtas iepirkšanās veikalu to iecerēts atklāt jūnija sākumā. 

Arī šeit, tāpat kā Kool stacijās Augšlīgatnē un Ādažos, papildus degvielas iegādei un veikalam būs pieejamas ātrās ēdināšanas iespējas – burgeri, smalkmaizītes, kafija u.c. 

Nodošanas stadijā ir arī Kool stacija Sauriešos. Vēl šogad iecerēts atklāt Kool stacijas Jelgavā un pie Rīgas apvedceļa Babītes novadā, netālu no Piņķiem. DB jau vēstīja, ka uzņēmums nākotnē vēlas izveidot 40 veikalu tīklu Latvijā. Pirmais Kool veikals kopā ar DUS tika atklāts pērn rudenī, Augšlīgatnē.

Jautāts par pirmās stacijas un veikala Rīgā, K.Barona ielā panākumiem, S.Šteins atzīst, ka sākotnējie plāni un aprēķini izpildīti ar uzviju, klientu esot krietni vairāk nekā sākotnēji plānots. Veikalam Barona ielā plānu izpilde esot nedaudz piezemētāka, savukārt pārdotās degvielas apjomi Līgatnē krietni pārsniedz ieceres, arī veikalā apgrozījums esot divas reizes lielāks, nekā plānots. Tas stiprinot pārliecību, ka izvēlēts īstais ceļš. Tiesa, konkurentu asā reakcija gan esot bijis pārsteigums – atverot jaunu Kool staciju, novērots, ka mikrorajona apkārtnē konkurenti ļoti strauji samazinājuši cenas. «Iespējams, tas nozīmē, ka daļa viņu klientu pārnāk pie mums. Katrā ziņā konkurentu reakcija bija tiešām ļoti asa,» secina S.Šteins.

Jautāts, kas ir Kool klients, S.Šteins teic, ka Latvija ir tik maza, cilvēkiem ir savi braukšanas paradumi, tranzīta apjomi arī ir ļoti limitēti, līdz ar to koncentrēties uz kaut ko vienu vai ļoti konkrētu nebūtu prātīgi. Tāpēc Kool koncepts esot tāds, lai katrs var atrast kaut ko sev. Augšlīgatnes stacija to arī apliecinot – tur iegriežas gan ģimenes ar bērniem, gan tālbraucēji, gan jaunieši ar motorolleriem u.c.

Kā ļoti lielu problēmu tieši Rīgā S.Šteins akcentē personāla rotāciju - galvaspilsētā tā esot divtik liela nekā ārpus Rīgas: «Nav, kas strādā. Un tas pat nav naudas jautājums, vienkārši nav atbilstošu cilvēku. Un tie, kas ir labi un atbilstoši, tos vajag visiem». Šāda situācija darba tirgū liekot mobilizēties un domāt, kā strādāt ar mazāku darbinieku skaitu. 

Jau vēstīts, ka piesaistot alternatīvo ieguldījumu fonda finansējumu 1,5 miljonu eiro apmērā, radīts jaunuzņēmums degvielas mazumtirdzniecībā - SIA «KOOL Latvija». 

Uzņēmums dibināts 2016.gada septembrī, uzņēmuma pamatkapitāls ir 620 001 eiro. 32,26% uzņēmuma kapitāldaļu pastarpināti vienādās daļās pieder Druvim Mūrmanim un Krīstīnei Mūrmanei, vēl 32,26% pieder alternatīvo ieguldījumu fondam «ZGI-3», kurā investējusi attīstības finanšu finanšu institūcija «Altum», savukārt vēl 32,26% kapitāldaļu pieder Kipras kompānijai «DAL Decision Alliance».

Atlikušie 3,22% «KOOL Latvija» kapitāldaļu pider SIA «Duso», kura īpašniekos tieši vai pastarpināti ir Druvis Mūrmanis un Kristīne Mūrmane, Andis Šadurskis, Šteins, kā arī bijušais baņķieris un finansists Valdis Siksnis.

LASI VĒL:

FOTO: Kool Latvija pirmā degvielas uzpildes stacija
Kool priecīgi paplašinās