«Maxima Latvija» esot saņēmusi «neviennozīmīgi vērtējamus
aicinājumus no skaistumkopšanas produktu ražotāja «Keune» un tā pārstāvja Latvijā
pārtraukt «Keune» skaistumkopšanas produkcijas tirdzniecību par pircējiem
draudzīgu cenu», pausts «Maxima Latvija» šodien izplatītā paziņojumā. «Maxima» ieskatā tas «apdraud pircēju iespējas izvēlēties produktus
par labākām cenām», tādēļ «Maxima Latvija» izvērtē iespēju vērsties Konkurences
padomē un tiesību sargājošās institūcijās.
««Maxima Latvija» rīkotajam
«Skaistuma festivālam» izvēlējās «Keune» skaistumkopšanas produktus, kas tika iepirkti no «Keune»
oficiālā izplatītāja Lietuvā, piedāvājot «Maxima Latvija» klientiem īpaši izdevīgu cenu.
Zīmola «Keune» oficiālais izplatītājs Latvijā, kas nenodrošināja produktu
piegādi, sociālajos tīklos izvērsa sabiedrību maldinošu kampaņu par «Maxima
Latvija» piedāvājumu «Skaistuma festivālā», norādot, ka «Maxima Latvija» tirgo
nezināmas izcelsmes skaistumkopšanas produkciju, izmantojot «Keune» preču zīmi –
iespējams, viltojumu. Tā ir nepatiesas un maldinošas informācijas izplatīšana,
diskreditējot «Maxima Latvija» labo vārdu klientu un partneru acīs. Norādot, ka
tikai pie viena komersanta iegādāta produkcija ir atzīstama par oriģinālu un
kvalitatīvu, tiek mēģināts ierobežot konkurenci, samazinot Latvijas patērētāju
izvēles iespējas,» informē mazumtirgotājs. .
«Zīmols «Keune» ir iecienīts Latvijas iedzīvotāju
vidū, un, lai padarītu to pieejamu plašākam iedzīvotāju lokam, «Maxima Latvija»
uzrunāja sadarbības partnerus Lietuvā par zīmola «Keune»
produkcijas piegādi, aicinot sadarboties «Skaistuma festivālā», kas «Maxima
Latvija» veikalos norisinās līdz 23.oktobrim. Festivāla ietvaros pircējiem tiek
sniegta iespēja iepazīt daudzveidīgu skaistumkopšanas zīmolu sortimentu un
iegādāties to par pieejamām cenām. Nespējot nodrošināt konkurētspējīgas cenas
piedāvājumu, «Keune» oficiālais pārstāvis Latvijā konkurētspējīgas cenas
piedāvājuma vietā uzsāka pircējus maldinošu kampaņu, izplatot nepatiesu informāciju, lai atturētu pircējus no «Maxima
Latvija» veikalos tirgotās skaistumkopšanas produkcijas iegādes, tādējādi rīkojoties
pretēji pircēju interesēm un godprātīgas tirgus konkurences principiem,» savu viedokli pauž «Maxima Latvija» valdes loceklis
Viktors Troicins.
«Keune» zīmola
pārstāvji esot norādījuši, ka «Maxima Latvija» organizētajā «Skaistuma festivālā»
iekļautā zīmola kosmētika tiek pārdota par pārāk zemu cenu. Tas, savukārt, radot «bažas par iespējamu aizliegtu vienošanos «Keune» produkcijas izplatītāju un
ražotāja starpā, regulējot cenu līmeni, kas, pretēji pircēju interesēm,
mākslīgi sadārdzina šo produktu», norāda «Maxima Latvija».
«Maxima
Latvija» izskata iespēju vērsties Konkurences padomē, lūdzot
izvērtēt «Keune» rīcību.
«Mēs aicinām «Keune» zīmola oficiālos
izplatītājus Latvijā SIA «Orange Cosmetic» skaidrot savu
rīcību, nespējot atpazīt ražotāja oriģinālu produkciju, un atvainoties Latvijas
sabiedrībai. Savu pircēju interesēs esam gatavi vērsties
atbildīgajās institūcijās, to skaitā tiesā,» informē V. Troicins.