Mazumtirdzniecības tīkla “Maxima Latvija” apgrozījums 2024. gadā audzis mēreni, sasniedzot 1,1 miljardu eiro, kas ir par 2,6% vairāk, salīdzinot ar 2023. gadu. 

“Maxima Latvija” veica ieguldījumus zemu cenu nodrošināšanā, tostarp uzņemoties daļu no izejvielu un iepirkuma cenu pieauguma uz sava rēķina, vienlaikus strādājot pie efektīvas izmaksu pārvaldības. Tāpat pērn uzņēmums ieguldījis vairāk nekā 20 miljonus eiro veikalu tīkla attīstībā, darbinieku atalgojuma palielināšanā un papildu labumu nodrošināšanā. Uzņēmums nodokļos nomaksājis vairāk nekā 56 miljonus eiro, kā arī radījis 75 jaunas darba vietas.

Līdz ar “Maxima Latvija” veiktajiem ieguldījumiem zemu cenu nodrošināšanā, atalgojuma palielināšanā un papildu labumu nodrošināšanā uzņēmuma darbiniekiem, kā arī nomaksāto nodokļu pieaugumu, uzņēmuma peļņa 2024. gadā samazinājās par 10% un bija 50,7 miljoni eiro pēc nodokļu nomaksas.

Veicot būtiskus ieguldījumus attīstībā, “Maxima Latvija” pērn arī atvēra divus jaunus veikalus – “Maxima X” formāta veikalu Baložos, “Maxima XX” formāta veikalu Jūrmalā, kā arī rekonstruēja divus veikalus Jēkabpilī un Liepājā. Tāpat uzņēmums pērn īstenoja veikalu tīkla pielāgošanu jaunam formātu konceptam. Kopumā 2024. gadā atbilstoši jaunajam veikalu formātam tika pielāgoti 30 veikali visā Latvijā, gadu noslēdzot ar jau 153 jaunā koncepta veikaliem, kas ir gandrīz 90% no visa veikalu tīkla.