"Maxima Latvija" turpina attīstīt un ieviest veikalos mūsdienīgas tehnoloģijas, kopumā šogad plānojot investīcijas vairāk nekā viena miljona eiro apmērā.
Daudzveidīgie risinājumi palīdzēs turpināt uzņēmuma digitalizāciju, automatizējot procesus, ieviešot jaunus un lietotājiem ērtus risinājumus, kas ir svarīgi Covid-19 izplatības ierobežošanai.
Arī
šogad "Maxima" veikalos tiks attīstīti Mākslīgā intelekta
risinājumi, kas veikalu darbiniekiem sniedz iespēju attālināti
pārvaldīt preču plauktu piepildījumu un kasu noslodzi.
Tāpat
tiks paplašināts pašapkalpošanās kasu tīkls gan Rīgā, gan
reģionos, darbinieku un klientu ērtībām uzstādīti elektroniskie
cenrāži. Savukārt efektīvai pārvaldībai, savstarpējās
sadarbības stiprināšanai un ērtākam iepirkšanās procesam
Covid-19 izraisītajā ārkārtas situācijā, uzņēmumā šogad
tiek plānoti digitalizācijas projekti, tostarp darba laika
plānošanai un pārvaldībai, digitālai informācijas apritei
uzņēmumā u.c.
"Jau šobrīd atsevišķos "Maxima"
veikalos līdz pat 40% pirkumu tiek veikti, izmantojot pašapkalpošanās
kases un bezkontakta risinājumus. Tas parāda, ka tehnoloģijas
iedzīvotāju ikdienā ir kļuvušas par daļu no ērtas, mūsdienīgas
iepirkšanās pieredzes. Vienlaikus tās palīdz atvieglot darbinieku
ikdienu, celt uzņēmuma produktivitāti un līdz ar to nodrošināt
zemas cenas. Arī
šogad ar pārdomātām investīcijām paplašināsim jau pārbaudīto
inovāciju ieviešanu veikalos un jau drīzumā iepazīstināsim ar
vēl citiem jauniem tehnoloģiskiem risinājumiem, kas ļaus
iepirkties vēl ērtāk un ātrāk," stāsta "Maxima
Latvija" finanšu direktors Valdis Zeps.
Pašapkalpošanās kases "Maxima" veikalos ir jau
vairāk nekā 10 gadus, bet kopš pērnā gada ieviestas Mākslīgā intelekta tehnoloģijas. Tās pieskata plauktu
piepildījumu un informē darbiniekus, tādējādi palīdzot rūpēties
par to, lai produkti būtu nepārtraukti
pieejami.
Identiska
pieeja tiek izmantota pie kasēm - gadījumā, ja cilvēku skaits pie
kasēm pārsniedz noteikto normu, veikala direktors saņem
informāciju planšetē un efektīvi organizējot darbu, var atvērt
papildu kasi ātrākai klientu apkalpošanai.
Savukārt
elektroniskās cenu zīmes atvieglo ikdienu darbiniekiem un nodrošina
pārskatāmu, aktuālu un precīzu informāciju pircējiem par
vairākiem tūkstošiem preču.
Veikalos ieviesta arī digitalizēta sistēma preču derīguma termiņa automātiskam monitoringam, kas palīdz savlaicīgi identificēt pārtikas produktus, kuriem tuvojas derīguma termiņa beigas, tādējādi samazinot pārtikas pārpalikumu daudzumu.