Izskanējušās pārmaiņas tika plānotas jau kādu laiku un lēmums par AS «Diāna», SIA «Gabriēla», SIA «Lekon» atdalīšanos no «top!» veikalu ķēdes tika pieņemts jau šā gada maijā, biznesa portālam db.lv pastāstīja SIA «Iepirkumu grupa» pārstāve Ilze Priedīte.

Db.lv jau vēstīja, ka, apvienojoties vietējiem mazumtirdzniecības veikalu tīklu uzņēmumiem ar nosaukumu «Latvian Retail Management», nākamajā gadā plānots attīstīt jaunu veikalu tīkla zīmolu «Citro» ar vairāk nekā 70 tirdzniecības vietām visā Latvijā. «Latvian Retail Management» apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS «Diāna», SIA «Gabriēla», SIA «Lekon», kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla «top!» veikalu ķēdes.

«Pagājušajā nedēļā prezentētais zīmols ir tikai nākamais solis, jo maijā panāktā vienošanās paredzēja, ka «top!» zīmolu šie partneri var izmantot līdz 2020.gada 1.janvārim,» akcentēja I. Priedīte. ««Iepirkumu grupa» izgaismo ceļu veiksmīgam biznesam – šobrīd ir skaidra vīzija par tālāko attīstību, tiek ieviesti jauni procesi, modernizēti esošie un plānoti jauni veikali,» sacīja «top!» pārstāve.

«top!» ir daļa no Latvijas uzņēmumiem piederošas iepirkumu apvienības SIA «Iepirkumu grupa», kuras pirmsākumi meklējami 2003.gadā, kad trīs vietējie uzņēmēji izveidoja kopīgu iepirkumu apvienību, un šobrīd apvieno 20 juridiskas personas, kas darbojas visā Latvijā tādās nozarēs kā pārtikas un nepārtikas mazumtirdzniecība, degvielas uzpildes stacijas, ēdināšana un loģistika. SIA «Iepirkumu grupa» pārstāv iepirkumu jautājumos tādus zīmolus kā «top!», «Labais», «Virši A», «A birojs», «Pasēdnīca», «toplogistic» un citus.

Veikala tīklu «top!» veido 203 veikali visā Latvijā, no tiem 117 «top!» un 86 «mini top!».