Ķīnas jaunuzņēmums Meicai, kas saved kopā dārzeņu audzētājus ar restorāniem, plāno piesaistīt vismaz 500 miljonu dolāru lielu finansējumu, raksta Bloomberg.

Uzņēmums patlaban meklē veidus, kā iekarot pēc iespējas lielāku sadrumstaloto pārtikas piegādes tirgu, un nākotnē iecerējis sasniegt 10-12 miljardu dolāru novērtējumu. Tiesa gan, šie skaitļi vēl ir provizoriski un var mainīties atkarībā no tirgus situācijas, sacījušas uzņēmumam tuvu stāvošas personas. Meicai paziņojis, ka uzņēmumam pagaidām nav konkrētu finansējuma piesaistes mērķu.

Meicai, kas nozīmē «skaists dārzenis», pērn piesaistīja aptuveni 800 miljonus dolāru, sasniedzot 7 miljardu dolāru novērtējumu. Investoriem uzņēmums šķiet pievilcīgs, ņemot vērā, ka e-komercija šajā segmentā vēl nav pilnībā attīstīta. Patlaban svaigo produktu piegādes tirgus ir nokļuvis jaunuzņēmumu uzmanības lokā, un arī citas kompānijas cenšas ielauzties šajā segmentā.

Meicai dibināts 2014.gadā un vēlas sasniegt mērķi, lai ar tā aplikācijas palīdzību produkti tiktu piegādāti aptuveni 10 miljoniem mazo un vidējo restorānu valstī. Izmantojot Meicai aplikāciju, klienti var pasūtīt dažādus produktus tieši no dārzeņu audzētājiem, bez starpnieku pakalpojumiem, tādējādi samazinot izmaksas. 2017.gadā Meicai pakalpojumi aptvēra 100 pilsētas, bet apgrozījums pārsniedza 1,5 miljardus dolāru.