Pēc 15 gadu pieredzes Lietuvas pasākumu reklamēšanas un biļešu tirdzniecības tirgū, uzņēmums Tiketa ir uzsācis darbu Latvijā. 

Tiketa piedāvās pasākumu organizatoriem pilnu pakalpojumu klāstu, sākot ar biļešu pārdošanas platformu, dalīšanos zināšanās un atbalsta sniegšanu, potenciālo klientu sasniegšanu Lietuvā, līdz pat sociālo mediju atbalstam, google un youtube reklāmai, sabiedriskajām attiecībām un tiešā mārketinga kampaņām, 

Pasākumu apmeklētājiem tiks piedāvāta Latvijas tirgū nebijusi koncepcija – iespēju iestāties Tiketa klubā.

«Daudzu gadu laikā, strādājot Lietuvas izklaides tirgū, mēs esam uzkrājuši lielu pieredzi. Latvijas tirgū esam pamanījuši brīvu nišu, ko varam aizpildīt kā uzticams partneris, kurš būs ar mieru risināt problēmsituācijas 24 stundas diennaktī, septiņas dienas nedēļā, un kur varam ieviest modernu biļešu tirdzniecības platformu. Šobrīd Lietuvā apkalpojam aptuveni 10 000 pasākumu gadā, un mūsu mērķis tuvākajā nākotnē ir kļūt par vērā ņemamu spēlētāju arī Latvijā. Viena no mūsu lielākajām priekšrocībām ir darbs abos tirgos – gan Latvijā, gan Lietuvā. Tas sniedz mums iespēju palīdzēt pasākumu rīkotājiem Latvijā uzrunāt arī Lietuvas auditoriju, savukārt Latvijas publikai pastāstīt par interesantiem pasākumiem tepat kaimiņos Lietuvā. Mēs varam piedāvāt pasākumu organizatoriem mūsu bagāto pieredzi un precīzu analītisko informāciju,» norāda Tiketa ģenerāldirektors Andrius Žiauberis.

Lietuvas tirgū uzņēmums darbību uzsāka 2004. gadā. Šobrīd uzņēmums gada laikā apkalpo aptuveni 10 000 pasākumu un pārdod vairāk nekā miljonu biļešu Lietuvas tirgū.