Turpinot pieaugt noziedzīgai krāpšanai digitālajā vidē, apdrošināšanas akciju sabiedrība «BTA Baltic Insurance Company» (BTA) sākusi piedāvāt unikālu produktu - Kiberrisku apdrošināšanu, kas ir pirmais tāda veida apdrošināšanas produkts Baltijā. 

Privātpersonām paredzētais pakalpojums sniedz finansiālu aizsardzību pret dažāda veida incidentiem digitālajā vidē, tādējādi samazinot klientam radušos zaudējumus krāpšanas rezultātā.

Apdrošināšanas polise pasargā pret vairāku veidu riskiem. BTA atlīdzinās zaudējumus, ja apdrošinātais būs ievadījis maksājumu kartes datus viltus mājaslapā un tādējādi zaudējis naudu, ja viltus interneta veikals nebūs piegādājis solīto preci, ja krāpnieki telefonsarunā būs izvilinājuši piekļuves paroles internetbankai vai ja būs izmānījuši naudu, piemēram, kāda uzņēmuma vārdā atsūtot SMS ar viltus hipersaiti. Palīdzību varēs saņemt arī par kibermobinga, jeb emocionālās pazemošanas digitālajā vidē radītajām sekām. Iegādājoties polisi, klients automātiski apdrošina arī savu laulāto vai kopdzīves partneri un nepilngadīgos bērnus.

«Digitālajā laikmetā, kad dati ir jaunā valūta, kiberuzbrukumi kļūst arvien izsmalcinātāki un biežāki. BTA apzinās šo pieaugošo apdraudējumu un ir izstrādājusi apdrošināšanas risinājumu, kas ietver ne tikai finansiālu kompensāciju par zaudētu naudu, pārdzīvojumiem un izmaksām, kas saistītas ar incidentu izmeklēšanu un seku likvidēšanu, bet arī ekspertu atbalstu krīzes situācijās,» polises sniegtos ieguvumus uzskaita BTA Risku parakstīšanas departamenta direktors Oskars Zvejnieks.

Polise paredz atmaksāt izkrāpto naudas summu, kā arī kompensēt saskaņotus izdevumus par juridiskajiem pakalpojumiem, psihologa, psihoterapeita vai psihiatra konsultācijām, un pat par bērna pieskatīšanu periodā, kamēr vecāki novērsuši kibermobinga radītās sekas. 

Klienti var izvēlēties no trīs dažādiem apdrošināšanas plāniem, kuros atbilstoši gada prēmijai mainās maksimālās kompensācijas apmērs.