«Tehnisku iemeslu dēļ patlaban ir traucējumi Swedbank internetbankas darbībā. Iemesli tiek izmeklēti, un strādājam pie pēc iespējas ātrāka risinājuma,» portālam db.lv skaidro Swedbank pārstāve Kristīne Jakubovska.

Traucējumi internetbankas darbībā fiksēti jau šīs dienas rīta pusē. Bankas pārstāve paskaidro, ka nav tā, ka internetbanka pilnībā nedarbojas, bet to sauc par lēndarbību. Banka sociālajos medijos un mājaslapā izvietojusi skaidrojumu par esošo situāciju.

Tāpat bankas pārstāve aicina klientus izmantot citus pieejamos kanālus, piemēram, bankas filiāles vai telefonbanku. «Grūti spekulēt par to, cik ātrā laikā sarežģījumi tiks novērsti, bet ceram to izdarīt pēc iespējas ātrāk,» saka K.Jakubovska.