Decembra sākumā reģionālajās filiālēs un klientu apkalpošanas centros ir noslēgusies bankas Citadele zīmola ieviešana Latvijā. Tāpat jaunais zīmols jau ieviests arī bankas Igaunijas filiāles struktūrvienībās. Ir uzstādītas jaunas izkārtnes un nomainīts dizains.
Jaunā zīmola ieviešana tika uzsākta augustā, kad pēc Parex bankas restrukturizācijas tās klientus, noguldījumus, perspektīvos aktīvus un citas saistības pārņēma banka Citadele. Tās zīmols ieviests visās 43 bankas filiālēs un klientu apkalpošanas centros Latvijā, kā arī četros Igaunijas filiāles klientu apkalpošanas centros.
Savukārt Citadeles zīmola ieviešana Lietuvā vēl turpinās un to plānots pabeigt nākamā gada sākumā. Lietuvā darbojas 10 klientu apkalpošanas centri.
Darbs pie jaunā zīmola izstrādes veikts, piesaistot vienu starptautisku zīmolu aģentūru Wolff Olins un Latvijas aģentūru Leo Burnett.
Populārākie
- Gatavības cena – vai uzņēmumi spēs strādāt krīzē vismaz 72 stundas?
- Būs jauni tarifi Krievijas un Baltkrievijas mēslošanas līdzekļiem
- Izstrādātas tehniskās vadlīnijas betona CO₂ nospieduma klasifikācijai
- Japānas inovāciju līderis kļūst par UN:BLOCK konferences globālo vēstnieku
- Latvijas uzņēmums Sonarworks izvirzīts WIPO Pasaules balvas finālam