Decembra sākumā reģionālajās filiālēs un klientu apkalpošanas centros ir noslēgusies bankas Citadele zīmola ieviešana Latvijā. Tāpat jaunais zīmols jau ieviests arī bankas Igaunijas filiāles struktūrvienībās. Ir uzstādītas jaunas izkārtnes un nomainīts dizains.

Jaunā zīmola ieviešana tika uzsākta augustā, kad pēc Parex bankas restrukturizācijas tās klientus, noguldījumus, perspektīvos aktīvus un citas saistības pārņēma banka Citadele. Tās zīmols ieviests visās 43 bankas filiālēs un klientu apkalpošanas centros Latvijā, kā arī četros Igaunijas filiāles klientu apkalpošanas centros.

Savukārt Citadeles zīmola ieviešana Lietuvā vēl turpinās un to plānots pabeigt nākamā gada sākumā. Lietuvā darbojas 10 klientu apkalpošanas centri.

Darbs pie jaunā zīmola izstrādes veikts, piesaistot vienu starptautisku zīmolu aģentūru Wolff Olins un Latvijas aģentūru Leo Burnett.