No 22.augusta sācies garantēto
atlīdzību izmaksu process AS «PNB Banka» klientiem. Lai optimizētu
izmaksu procesu un sakārtotu klientu plūsmu, katrai AS «PNB Banka» klientu
grupai izstrādāta kārtība, kā saņemt valsts garantēto atlīdzību.
Daļai klientu
ne šodien, ne tuvākajās dienās nekur nav jādodas – atlīdzību viņi saņems
automātiski. Arī pārējos klientus Citadeles pārstāvji aicina iespēju robežās plānot
vizīti nākamajās dienās un nedēļās. Ņemot vērā pieteikuma apstrādes laiku un cilvēku
skaitu, kam primāri nepieciešams pārskaitīt VSAA maksājumus, paredzams, ka
izmaksu process aizņems vismaz mēnesi.
Kārtība, kādā AS «PNB Banka» klientiem pieteikties valsts
garantētajām atlīdzībām:
- Privātpersonas, VSAA pensiju un
pabalstu saņēmēji, ar kontu bankā Citadele
Klientiem,
kuri paspējuši atvērt kontu Citadelē līdz 22. augustam, garantētā atlīdzība
automātiski tiks ieskaitīta norēķinu kontā. Klientiem nekur nav jādodas.
- Privātpersonas, VSAA pensiju un
pabalstu saņēmēji, bez konta bankā Citadele
No šodienas mēnesi varēs doties uz noteiktām AS «PNB Banka» filiālēm,
dokumentu parakstīšanai līdzi ņemot pasi vai ID karti. Pensija vai pabalsts tiks
pārskaitīts uz automātiski atvērto bankas Citadele kontu vai jebkuras citas
bankas kontu.
- Privātpersonas ar kontu bankā
Citadele
Šie klienti
aicināti nedoties uz filiālēm un tā vietā internetbankā aizpildīt brīvas
formas rīkojumu par garantēto atlīdzību saņemšanu bankas Citadele kontā.
- Privātpersonas bez konta bankā
Citadele
Šie klienti atlīdzību varēs saņemt pēc pieteikuma
aizpildīšanas Citadeles filiālēs, līdzi ņemot pasi vai ID karti. Nauda tiks
ieskaitīta jebkurā norādītajā kontā.
- Privātpersonas,
kurām kustību ierobežojumu dēļ ir sarežģīti vai neiespējami nokļūt filiālēs
Klienti ar
kustību traucējumiem aicināti noformēt notariāli apstiprinātas vai bāriņtiesas
izsniegtas pilnvaras konta atvēršanai Citadelē. AS «PNB Banka» formētās pilnvaras
nebūs derīgas. Labklājības Ministrija ir uzrunājusi pašvaldības ar aicinājumu
piešķirt atlaides un atvieglojumus notāra pakalpojumu apmaksai par pilnvaru
sagatavošanai mājas apstākļos.
Nerezidenti un juridiskie klienti tiks apkalpoti
atsevišķā kārtībā.
Visi klienti ir aicināti rūpīgi ievērot izmaksu kārtību un ņemt vērā, ka izmaksu
procesā notiek klientu datu apmaiņa starp vairākām institūcijām, kas var
aizņemt līdz trīs dienām. AS «PNB Banka»
filiāles strādās vēl mēnesi un nepieciešamības gadījumā to darbības laiks tiks
pagarināts, savukārt izmaksām varēs pietiekties 5 gadu laikā.
99,2% AS «PNB Banka» klientu garantētās
atlīdzības veidā saņems savus noguldījumus pilnībā. Visas atlīdzības summas
līdz 100 000 eiro tiks segtas no Noguldījumu garantiju fonda (NGF) un tiks
izmaksātas īpašniekiem. Garantētā atlīdzība attiecas uz algām, pensijām, bankas
klientu noguldījumiem un to procentiem, kas uzkrāti līdz 2019. gada 15. augustam.
AS «PNB Banka» filiāles, kur no šodienas jāvēršas VSAA pensiju un
pabalstu saņēmējiem:
Rīgā:
- Ernesta Birznieka-Upīša iela 21, Rīga
- Kurzemes prospekts 1A, Rīga
- Stirnu iela 26, Rīga
- Mazā Nometņu iela 27, Rīga
- Augusta Dombrovska iela 23, Rīga
- Raiņa bulvāris 11, Rīga
Ārpus Rīgas:
- Pionieru iela 2, Bauska
- Lapsu iela 23, Cēsis
- 59 Rīgas iela, Daugavpils
- Vienības iela 1A, Jēkabpils
- Katoļu iela 18, Jelgava
- Talsu šoseja 25, Jūrmala
- Sūru iela 2, Kuldīga
- Graudu iela 45, Liepāja
- Rūpniecības iela 49, Madona
- Atbrīvošanas aleja 103, Rēzekne
- Skolas iela 4e, Salaspils
- Dundagas iela 18, Talsi
- Rīgas iela 4, Valmiera
- Aleksandra iela 16, Ventspils
Papildu
informācija «PNB Banka» klientiem:
«PNB Banka»
informācijas tālrunis: 67041100 FKTK informācijas
tālrunis: 67774938
FKTK
e-pasts bankas klientiem: [email protected]