"Swedbank" sākusi piedāvāt maksājumu ierosināšanas pakalpojumu no privātpersonu un uzņēmumu kontiem citās bankās.
Tagad "Swedbank Latvija" klienti, kam ir konti "SEB bankā" Latvijā vai arī "Swedbank" konti Lietuvā un Igaunijā, varēs izmantot maksājumu ierosināšanas pakalpojumu, nepametot "Swedbank" internetbanku.
"Mēs
saviem klientiem visās Baltijas valstīs nodrošinām Eiropas
Savienības otrās Maksājumu pakalpojumu direktīvas sniegtās
jaunās banku pakalpojumu iespējas. Pērn kā pirmie piedāvājām
iespēju apskatīt citās bankās esošo kontu atlikumu vienuviet –
mūsu internetbankā. Tagad šo darbu turpinām, radām klientiem
iespēju arī veikt maksājumus no citu banku kontiem, izmantojot "Swedbank" internetbanku," stāsta "Swedbank Latvija" Klientu servisa
pārvaldes vadītājs Vadims Frolovs.
Klienti,
kuri ir "Swedbank" internetbankā pievienojuši savus citās bankās
esošos kontus, var ierosināt maksājumus jauna maksājuma veidnē "Swedbank" internetbankā. Šobrīd maksājumu ierosināšanas
pakalpojums ir pieejams iekšzemes SEPA maksājumiem eiro valūtā,
kas nozīmē, ka saņēmēja un nosūtītāja kontiem ir jābūt
vienā valstī. Iespēja veikt cita veida maksājumus tuvākajā
laikā tiks papildināta.
"Šis
ir tikai sākums, un sagaidāms, ka drīzumā redzēsim aizvien
vairāk jaunu un inovatīvu pakalpojumu, kas taps esošo
tirgus dalībnieku un finanšu tehnoloģiju izstrādātāju
sadarbības rezultātā. Tā mēs radīsim ne tikai jaunas iespējas,
bet arī nodrošināsim ērtākus un pieejamākus finanšu
pakalpojumus," norāda V. Frolovs.
Maksājumu
ierosināšanas pakalpojums izriet no ES otrās Maksājumu
pakalpojumu direktīvas, kas tika pieņemta 2018. gadā un stājās
spēkā 2019. gada 14. septembrī. Direktīvas mērķis ir veicināt
labāk integrētu un lietotājam draudzīgāku finanšu pakalpojumu
attīstīšanu tirgū.