Ņemot vērā pēdējā laika notikumus un izteikumus par nacionālo lidsabiedrību airBaltic, finanšu eksperts, uzņēmuma Laika Stars valdes priekšsēdētājs Vadims Jerošenko uzskata, ka labākais ceļš būtu uzņēmuma publiska akciju emisija, kas nestu vairākus būtiskus ieguvumus.
«Uzņēmumam patlaban trūkst līdzekļu attīstībai, savukārt dažādi politiski izteikumi aviosabiedrības situāciju vēl vairāk pasliktina. Uzskatu, ka risinājums, kas nestu vairākus būtiskus ieguvumus vienlaikus, ir publiska akciju emisija, izvietojot tās biržā,» tā V. Jerošenko.
Viņaprāt tādējādi ieguvums būtu gan uzņēmumam, gan valstij kā tā akcionāram – aviosabiedrība iegūtu papildu līdzekļus attīstībai, taču vienlaikus tai nāktos arī sakārtot savus iekšējos procesus tā, lai tie būtu saprotami un viestu uzticību potenciālajos investoros. «Tā kā dažādi iekšējie procesi ir viens no aktuālajiem strīdu tematiem, kas izraisījis karstu viedokļu apmaiņu, ieiešana biržā var palīdzēt to atrisināt – pat ja tas ir zināmā mērā piespiedu kārtā,» norāda V.Jerošenko.
Jau ziņots, ka lidkompānijas audits uzrādījis zaudējumus
Kā ziņots, ekonomikas ministrs Artis Kampars (V) iepriekš informēja, ka šā gada pirmajā ceturksnī aviokompānija strādājusi ar 18 miljonu latu zaudējumiem un pastāv draudi par tās maksātnespēju.
Patlaban airBaltic lielākais kreditors ir no Krievijas nākošais miljardieris Vladimirs Antonovs. Viņš ir līdzīpašnieks Snoras bankai, kuras īpašumā ir Latvijas krājbankas kontrolpakete.
Populārākie
- Banku darbība atgriežas 70. gados – cilvēciska pieeja mūsdienīgā tehnoloģiskā izpildījumā
- Plaša Latvijas uzņēmēju delegācija dodas uz Japānu
- Tarifu jutīgās nozares Eiropā: iemesli optimismam un satraukumam
- Auto diski: ko nozīmē uz tiem esošie cipari? Īss ceļvedis ikvienam autovadītājam
- Lietuvas cerības uz ekonomisku labumu no attiecībām ar Taivānu bija kļūda