Pirmajā pusgadā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) saistībā ar apdrošināšanas kompāniju darbu galvenokārt saņēmis patērētāju sūdzības par to, ka apdrošinātājs atteicies izmaksāt apdrošināšanas atlīdzību.
Tāpat sūdzības saņemtas par to, ka pirms apdrošināšanas līguma noslēgšanas nav pietiekami informējis patērētāju par tā nosacījumiem, liecina PTAC apkopotā statistika.
Kopumā šajā pusgadā PTAC saņēmis 16 sūdzības par apdrošinātāju darbību, kas ir par sešām sūdzībām vairāk nekā pērn attiecīgajā periodā, kad tika saņemtas desmit sūdzības.
Apdrošināšanas sabiedrību vidū visvairāk sūdzību jeb piecas sūdzības ir saņemtas par BTA Insurance Company SE darbību, kā arī par AAS Balta darbību – trīs sūdzības.
Par AAS Baltikums, Balva un Baltijas apdrošināšanas nams darbību saņemtas divas sūdzības par katru kompāniju, bet pa vienai sūdzībai saņemts par Gjensidige Baltic un SEB dzīvības apdrošināšana darbību.