Pašvaldības uzņēmuma SIA Rīgas namu pārvaldnieks anonīmo uzticības telefonu – automātisko atbildētāju un e–pastu pirmās darbības nedēļā izmantojuši 79 klienti.

Vairāk nekā ceturtā daļa klientu izmantojuši jauno pakalpojumu, lai informētu par iespējamām nepilnībām apsaimniekošanā.

Db.lv jau ziņoja, ka nule šis dzīvojamo māju apsaimniekotājs ir ieviesis diennakts režīmā strādājošo tālruni – automātisko atbildētāju diennakts režīmā, ļaujot klientiem atstāt ziņojumu ar savu ierosinājumu vai pretenziju par SIA Rīgas namu pārvaldnieks darbu, izvēloties saglabāt anonimitāti vai arī atstāt savu kontaktinformāciju.

Sadalot pirmajā nedēļā atstātās ziņas pa tēmām, secināts, ka vairāk nekā ceturtā daļa klientu izmantojuši jauno pakalpojumu, lai informētu par iespējamām nepilnībām apsaimniekošanā, sestā daļa – par ūdens skaitītāju jautājumiem, atlikušie – par parādu procentiem, sētnieku darbu, kā arī jautājumiem, kuri saistīti ar zemes nomu.

Lielākā daļa ziņojumu sniegti par konkrētām problēmām uzņēmuma un klientu attiecībās. Lielākā daļa iesniedzēju nebija anonīmi, ļaujot uzņēmuma sniegt konkrētu atbildi. Tālruņa – automātiskā atbildētāja ieviešana sevi ir attaisnojusi, jo dod SIA Rīgas namu pārvaldnieks plašākas iespējas analizēt problēmas uzņēmuma darba organizācijā, komentējis uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Ervins Straupe.