Foto: No uzņēmuma arhīva
Zīmols «Mans Rajons» šobrīd piedāvā t-kreklu līniju ar īpašu dizainu vairāk nekā 50 Rīgas apkaimēm, tik tikko iznākusi arī džemperu līnija.
Uzņēmumu šobrīd vada 18 gadus vecs jaunietis, taču viņam ir lielas ambīcijas un mērķi. Uzņēmums «Mans Rajons» tika izveidots pagājušā gada rudenī, kad skolā bija iespēja izvēlēties zinātniski pētniecisko darbu aizstāt ar skolēnu mācību uzņēmumu. «Šī ideja par rajonu krekliem prātā ienāca, kad man pašam gribējās parādīt un izcelt to, ka dzīvoju Dreiliņos. Zināju, ka ir krekli un džemperi ar konkrētu pilsētu logo, taču manam rajonam internetā nekas nebija pieejams,» stāsta Krišjānis Ozoliņš, zīmola «Mans Rajons» vadītājs.
Sākums gan nebija tāds kā bija cerēts, jo pirms ieiešanas tirgū vairāku mēnešu garumā tika izstrādāta mājas lapa, kur gan tika piemirsts pats svarīgākais – mērķauditorijas piesaiste. Taču, saprotot to, zīmols «Mans Rajons» strauji sāka attīstīties. Šo zīmolu no sākuma pamanīja «Ghetto Games» un uzaicināja pastāstīt par šo ideju pasākumā «Mana!Rīga». Tas bija kompānijas atspēriena punkts, kurš palīdzēja vairāk attīstīt un popularizēt rajonu t-kreklus daudz plašākai auditorijai.
Uzņēmuma finanšu mērķis 2018.gadam ir katru mēnesi apgrozījumu palielināt 2 - 3 reizes.
«Kad pamanām kādu labu iespēju, kur mēs varētu iederēties – kādā tirdziņā vai lielākā pasākumā - visu enerģiju ieliekam šīs idejas realizēšanā, jo zinām, ka rezultāts būs tā vērts,» stāsta K.Ozoliņš.
Uzņēmums jau ir piedalījies dažādos konkursos, kuros ir saņemtas dažādas balvas, kontakti un labas atsauksmes.
Uzņēmuma vadītājs uzskata, ka ne katrs spēj pareizi pasniegt savu ideju tirgum.
Šobrīd aktīvi tiek runāts ar pašvaldībām, kas palīdzētu attīstīt atpazīstamību zīmola «Mans Rajons» vārdam.