Reklāmas tehnoloģiju jaunuzņēmums Setupad izstrādājis reklāmu
automātisku pārdošanas sistēmu, kuras mērķis ir palīdzēt medijiem
nopelnīt vairāk no reklāmām
«Palīdzam portāliem nopelnīt vairāk
naudas no reklāmām. Mums ir dažādas tehnoloģijas, lai varētu pārdot par
augstāku cenu un efektīvāk ne tikai cenas ziņā, bet, ātrāk piegādājot
reklāmu, mudīgāk veicot izsoli u.tml. Ir daudz nianšu, kas maķenīt
uzlabo ātrumu, efektivitāti un cenu, tādējādi tiem palīdzam nopelnīt par
70% vairāk, nekā portāli spēj paši saviem spēkiem,» stāsta Toms
Panders, SIA Setupad īpašnieks.
Vaicāts, uz kā rēķina Setupad var
palīdzēt nopelnīt vairāk, viņš skaidro, ka uzņēmuma izstrādātā
tehnoloģija ļauj izsolei notikt ātrāk, tā objektīvāk pieņem solītāju
cenas. «Pirmkārt, mūsu tehnoloģija stādā ātrāk, precīzāk, pareizāk.
Otrkārt, mums ir daudz partneru. Lai cik liels būtu portāls Latvijā vai
kaut vai Polijā, tam vienam pašam būs grūti iegūt tik daudz partneru.
Liela daļa no mūsu klientu portālu papildu peļņas nāk no jauniem
reklāmdevējiem, ko tie paši citādā veidā nevarētu sasniegt,» teic Toms.
Uzņēmums strādā arī pie atskaišu attīstīšanas – iecerēts, ka piedāvās
reālā laika statistiku un klienti varēs sekot līdzi, kas katru minūti
notiek izsolē, – cik daudz konkrētā laikā tiek pārdots, par kādām cenām
u.c. Šī jauninājuma mērķis ir, lai klienti, veicot izmaiņas, uzreiz
redz, kā tās ietekmē viņu peļņu.
#Pārdod automatizēti
Jau
vairākus gadus ir populāri izmantot automātiskās reklāmu pirkšanas un
pārdošanas sistēmas. Tas nozīmē, ka cilvēki nevis sūta t.s. reklāmbaneri
pa e-pastu un saka, ka vēlas, lai tas parādās portālā no pirmdienas
līdz piektdienai kādā konkrētā sadaļā, bet tas notiek automātiski.
Klients ieskaita naudu, saliek savus iestatījumus un reklāma nonāk
pārdošanas sistēmā, kur mediji vai tādi uzņēmumi kā Setupad, kas
nodarbojas ar reklāmu pārdošanu, pieņem pasūtījumu. Tas notiek pēc
izsoles principa, un uzvar tie, kas sola vairāk,» stāsta Toms. Viņš
uzsver, ka risinājums var palīdzēt gan maziem, gan lieliem portāliem.
«Lieliem tas, protams, ir ienesīgāk, gan, skatoties no mūsu puses, gan
viņiem pašiem,» saka Toms.
Visu rakstu Redz iespēju portāliem nopelnīt vairāk lasiet 16. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.