
Biznesa ideju – apvienot dizaina veikalu ar kafejnīcu – pagājušajā vasarā izmēģina Jūrmalā, bet tagad to plašāk realizē Rīgā
Pirms diviem mēnešiem galvaspilsētas centrā durvis vēris jauns konceptveikals BOLD, kurā atrodamas Baltijas un citu neatkarīgo dizaineru radītās lietas – apģērbs, mājlietas un mēbeles, kā arī gardas kūkas. BOLD izveidojusi Krista Birmane, modele Beāte Stivriņa un mākslinieks Bruno Birmanis. Viņi pārstāv plašu modes, mājas un interjera priekšmetu, aksesuāru klāstu no vairāk nekā 60 Latvijas, Lietuvas un Igaunijas dizaineru radītām kolekcijām. Tieši tādēļ tika izvēlēts nosaukums BOLD, kas nozīmē The Best of Local Design (labākais lokālais dizains). «Biznesa idejas pirmsākumi meklējami pagājušā vasarā, kad mēs ar vīru Jūrmalā atvērām nelielu konceptveikalu un kafejnīcu, kurā tika piedāvāts Latvijas dizaina apģērbs un interjera priekšmeti, kā arī Illy kafija un zīmola Annas Pannas kūkas. Vasaras sezona tika veiksmīgi aizvadīta un kūrortpilsētā veikalu aizvērām ciet, bet sapratām, ka šāda kombinācija cilvēkiem patīk un ideju var attīstīt jaunā līmenī,» stāsta SIA BOLD Concept Store līdzīpašniece Krista Birmane.
Projekts īstenots aptuveni mēneša laikā.
Visu rakstu Sapulcē Baltijas dizainu lasiet 8. februāra laikrakstā Dienas Bizness.
Abonējiet, lai saņemtu laikrakstu ik dienu.
Populārākie
- Latvijas darba tirgus pārmaiņu priekšā: darbinieku trūkumu arvien biežāk risinās ar automatizāciju
- Klimata izaicinājumi lauksaimniecībā – kāpēc sēklas materiāla kvalitāte ir izšķiroša?
- Mērķē kļūt par vadošo viesabonēšanas eSIM pārdevēju Ziemeļeiropā
- Latvijas sankciju izpildes sistēma ir efektīva, bet ir šaubas par citām Eiropas valstīm
- Kalve Coffee paplašinās Tallinā