Rotu zīmola Anita Sondore mājasdarbs ir izpildīts – tapušas piecas rotu kolekcijas, tāpēc atliek vien aktīvāk pievērsties tirdzniecībai
Tā uzskata Anita Savicka, rotu zīmola Anita Sondore radītāja. «Es nevarētu iztikt bez rotām – parasti ikdienā man ir viena vai divas. Pašai vislabāk patīk gredzeni un kaklarotas,» viņa saka.
DB jau rakstījis, ka viņa savu zīmolu izveidoja paralēli pamatdarbam granīta šķembu uzņēmumā. Tā kā Anita pievērsās pavisam citai jomai, bija nepieciešams papildināt zināšanas. «Itālijā mācījos rotu izgatavošanas praktisko pusi, bet Latvijas Mākslas akadēmijā iestājos, lai iegūtu plašāku dizaina domāšanu un mācītos no Latvijas mākslas meistariem. Kad iestājos akadēmijā, nebiju gaidījusi, ka tik daudzi jautās, kāpēc to daru. Man tas šķiet pašsaprotami – kad būtiski maini darbības virzienu, ir daudz jaunas informācijas un nepieciešams papildus mācīties,» saka Anita. Pašlaik viņa visu laiku velta zīmola un sava uzņēmuma attīstībai.
Visu rakstu Rotas - laikietilpīgs bizness lasiet pirmdienas, 4.jūlija laikrakstā Dienas Bizness (16.lpp)!
Populārākie
- Nekustamo īpašumu tirgus piedzīvo jaunu izaugsmes vilni
- Kruīza kuģiem Rīgas ostas apmeklējums kļūs dārgāks
- ERGO ievieš jaunus KASKO noteikumus
- No uzkrājumiem līdz pārticībai: Baltijas plāns, kā pārvērst naudu kapitālā
- Jaunās tehnoloģijas un tradicionāli materiāli — ceļš uz kvalitatīvāku arhitektūru Latvijā
