Pasaulē
2011. gada 22. februāris 14:12
Darba ņēmējiem šogad cerot uz algas pieaugumu, uzlabojas Vācijas patērētāju noskaņojums, atsaucoties uz tirgus izpētes grupas GfK datiem, ziņo BBC.
GfK informējusi, ka tās nākotnes indekss martam pieaudzis līdz 6,0 punktiem no pārskatītā 5,8 punktu rādītāja februārī.
Pētnieki arī atzīmējuši, ka sarūkošais bezdarbs sniedz patērētājiem lielāku drošības sajūtu.
Kā vēstīts, strauji augošajam eksportam labvēlīgi ietekmējot nodarbinātību un patērētāju izdevumus, Ifo institūta Vācijas uzņēmējdarbības vides indekss februārī atkal pieaudzis līdz rekordaugstam līmenim.
Indekss, kas balstīts uz 7000 vadītāju aptauju, pieaudzis līdz 111,2, kas ir augstākais līmenis kopš datu apkopošanas par atkalapvienoto Vāciju sākšanas 1991.gadā. Janvārī tas bija 110,3.
